//
کدخبر: ۲۲۳۵۵۰ //

وضعیت تیم پرسپولیس بحرانی است؟

پرسپولیس همچنان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ است و به نظر صحبت از بحران در این تیم هنوز زود و دور از واقعیت است.

وضعیت تیم پرسپولیس بحرانی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

توقف مقابل ماشین سازی در آزادی باعث شد که تیم پرسپولیس فرصت صعود به رده دوم را از دست بدهد و در رده چهارم لیگ برتر قرار بگیرد. آنچه این بازی را برای پرسپولیسی ها جنجالی تر کرد پنالتی از دست رفته علیپور در دقایق واپسین بازی بود. همچنین در این بازی یک بار دیگر ناتوانی شاگردان کالدرون در کنترل بازی و ایجاد موقعیت های گلزنی مشخص شد. مسئله ای که باعث شده که انتقادات یک بار دیگر از این مربی آرژانتینی قوت بگیرد و خیلی ها پیش بینی کنند که پرسپولیس با این روند و با این مربی نتواند موفقیت های سال های اخیر خود را در این فصل تکرار کند. حتی بعضی از بحرانی بودن وضعیت تیم پرسپولیس با کالدرون سخن به میان می آورند.

با این وجود، باید به این نکته هم توجه داشت که پرسپولیس در حال حاضر با صدر جدول تنها سه امتیاز فاصله دارد و از آنجایی که در مقطع ابتدایی فصل هستیم، هنوز باید منتظر اتفاقات زیادی در بین مدعیان باشیم. همچنین کالدرون تازه در ابتدای راه خود در پرسپولیس است و شاید با گذشت زمان بتواند شرایط تیم را بهبود ببخشد. در چنین شرایطی بحث از شکل گرفتن بحران در پرسپولیس نمی تواند خیلی محلی از اعراب داشته باشد چرا که نه فاصله سرخپوشان با دیگر مدعیان خیلی زیاد است و نه این تیم وضعیت خیلی وخیمی دارد.

با این حال، مشخص است که کالدرون باید وضعیت تیمش را بهبود ببخشد. به لحاظ تاکتیکی و همچنین انگیزه بخشیدن به بازیکنان این مربی کهنه کار باید بهتر عمل کند و همچنین به نظر می رسد که لازم است کالدرون بالاخره بهترین ترکیب تیمش را انتخاب کند. همچنین ضعف خط حمله تیم پرسپولیس را هم نمی توان نادیده گرفت و خرید یک مهاجم توانمند یکی از نیازهای اساسی و غیرقابل اجتناب فعلی پرسپولیس است. جونیور عملکرد ضعیفی داشته و علیپور هم خیلی بهتر از او عمل نکرده است. با از دست دادن پنالتی اخیر، شاید عملکرد علیپور بخاطر فشار انتقادات و مسائل روحی – روانی ضعیفتر هم شود. در چنین شرایط اضافه شدن یک مهاجم جدید و حتی بازی دادن بیشتر به مهاجمان جوان تیم، می تواند شرایط پرسپولیس را دستخوش تغییر مثبتی کند. آنچه که مشخص است که پرسپولیسی ها در حال حاضر بیش از همیشه به حمایت و انگیزه بخشی نیاز دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان