//
کدخبر: ۲۲۳۴۷۰ //

جلب‌توجه کودک خردسال در جایگاه خبرنگاران

حضور کودک خردسال در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر و واکنش‌های او در صحنه‌های حساس این دیدار توجه اصحاب رسانه و افراد حاضر در جایگاه‌ را به خود جلب کرد.

 جلب‌توجه کودک خردسال در جایگاه خبرنگاران
به گزارش فرتاک نیوز،

حواشی نیمه نخست دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه فولادشهر به شرح زیر است:

* بنا بر تصویب هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و در جهت رفاه حال هواداران، تماشای این دیدار رایگان اعلام شده بود. با این حال استقبال خوبی از این دیدار نشده است.

* دیدار 2 تیم ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر با گرامیداشت هفته تکریم صلح جهانی آغاز شد.

* پیش از آغاز دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی سبزپوشان با مهرداد کریمیان، سرمربی شاهین و کادرفنی این تیم خوش و بش کرد.

* پیش از آغاز دیدار سلمان بحرانی و محمدصادق بارانی از شاهین و میلاد فخرالدینی و قاسم حدادی‌فر از سوی سبزپوشان به نیمکت تیم حریف رفته و با سرمربی و کادرفنی آن تیم خوش و بش کردند.

* معراج اسماعیلی، دروازه‌بان تیم ملی امید برای نخستین بار در لیگ جاری برای سبزپوشان به میدان رفت و این اتفاق با استقبال و تشویق گسترده هواداران ذوب‌آهن همراه بود.

* لحظاتی پس از سوت آغاز دیدار علیرضا منصوریان ناظر دیدار را در آغوش گرفت و در ادامه به تشویق هواداران عکس‌العمل نشان داد.

* در نیمه نخست این دیدار عکاسان خبری حاضر در استادیوم در پشت دروازه شاهین شهرداری بوشهر حضور داشتند.

* پس از مصدومیت مهران درخشان ‌مهر در دقایق نخست، محمدزبیر نیک‌نفس با دستور منصوریان در گوشه زمین به گرم کردن پرداخت و بلافاصله جایگزین درخشان‌مهر در ترکیب ذوبی‌ها شد.

* پس از به ثمر رسیدن گل نخست ذوبی‌ها از نقطه پنالتی و توسط میلاد فخرالدینی، علیرضا منصوریان زیر لب خدا را شکر کرد.

* هواداران ذوب‌آهن از دقایق نخست این دیدار با تشویق گسترده خود به بازیکنان انگیزه داده و این در حالی است که این تشویق‌ها پس از گل نخست بیشتر شد.

* حضور کودک خردسال در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر و واکنش‌های وی در صحنه‌های حساس این دیدار توجه اصحاب رسانه و افراد حاضر در جایگاه‌ را به خود جلب کرد.

* در پایان نیمه نخست علیرضا منصوریان به سوی تیم داوری رفت و با آن‌ها گفت‌وگوی کوتاهی داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان