//
کدخبر: ۲۲۳۴۴۷ //

۳ پیروزی و ۲ شکست فرنگی‌کاران ایران در روز نخست قهرمانی جهان/ بادکان حذف شد

در آغاز رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در مجارستان، فرنگی‌کاران ایران صاحب ۳ پیروزی و ۲ شکست شدند.

۳ پیروزی و ۲ شکست فرنگی‌کاران ایران در روز نخست قهرمانی جهان/ بادکان حذف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز(جمعه) به میزبانی بوداپست پایتخت مجارستان آغاز شد و ۵ فرنگی‌کار ایران در روز نخست به مصاف رقبایشان رفتند که حاصل آن ۳ پیروزی و دو شکست در مبارزه نخست بود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند، پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف سرداربیک کونوشبایف از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۳ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی مقابل اوگاوا از ژاپن کشتی می‌گیرد.

در ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل ماکسیم نهودا از بلاروس با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل الکساندر هروشین از اوکراین مبارزه خواهد کرد.

در ۷۷ کیلوگرم که ۲۷ کشتی‌گیر حضور دارند، علی نوروزی در دور نخست به مصاف تمرلان شادوکایف از قزاقستان رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد. نوروزی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند، باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در ۸۷ کیلوگرم حمیدرضا بادکان در دور اول مقابل مارتیناس نمسویسیوس از لیتوانی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و با توجه به شکست سنگین ۱۲ بر ۴ این کشتی‌گیر در دور دوم مقابل حریف بلاروس، بادکان با نمایشی ضعیف از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، علی‌اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کونستا مایین پایای از فنلاند رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید. وی در دور سوم با برنده مبارزه میان ریشتر از آلمان و کریمینیف از اوکراین می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان