//
کدخبر: ۲۲۳۱۳۴ //

نگاهی به نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال

در تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتسال شاهد چند نقل و انتقال بزرگ بودیم که باعث می شود هیجان رقابتهای لیگ برتر فوتسال در نیم فصل دوم بیشتر شود.

نگاهی به نقل و انتقالات لیگ برتر فوتسال
به گزارش فرتاک نیوز،

نیم فصل دوم لیگ برتر از پنجشنبه ۹ آبان ماه استارت می خورد و تیم ها تکاپو برای حضور در جمع هشت تیم برتر و حضور در پلی آف را آغاز خواهند کرد. در این میان چند تیم لیگ برتری با تقویت خود نشان دادند که اسبشان برای قهرمانی را زین کرده و مهیای ادامه بازی‌ها هستند. نکته جالب اینکه عمده تغییرات در تیم‌های بالای جدولی رخ داده و تیم‌های پایین جدولی به دلیل مشکلات مالی وارد عرصه نقل و انتقالات نشدند.

مس سونگون قهرمان نیم فصل اول، برای نیم فصل دوم بازی‌ها میثم خیام بازیکن سابق تیم ملی را از مقاومت البرز در اختیار گرفت. این در حالی است که این تیم با از دست دادن علیرضا وفایی یکی از مهره های تاثیرگذار خود، عملا ضعیف تر از نیم فصل اول وارد مسابقات خواهد شد تا شاهکار جالب مدیریت این باشگاه باشد. وفایی ستاره قمی مس پس از درگیری با کادرفنی این تیم درخواست رضایتنامه کرد و راهی تیم محمد سیمای قم شد. قمی ها از مدت‌ها پیش به دنبال بازگردادن وفایی بودند و به نظر می‌رسد با حضور این بازیکن به تیمی خطرناک در نیم فصل دوم تبدیل شوند.

گیتی پسند اصفهان که بیش از هر تیم مصمم به قهرمانی مجدد در لیگ برتر است برای نیم فصل دوم خیلی زود قرارداد گلر برزیلی خود را ثبت کرد تا مشکلی از بابت نبود سپهر محمدی که در میانه‌های نیم فصل اول راهی لیگ روسیه شد، نداشته باشند. فالکون برزیلی هیچ مشکلی برای همراهی گیتی پسند در نیم فصل دوم ندارد و باید دید این دروازه‌بان در حفاظت ازدروازه تیم کهکشانی اصفهان چه خواهد کرد. گیتی‌پسند اما شاه مهره نقل و انتقال را در روزهای منتهی به نیم فصل دوم جذب کرد و پس از توافق با کاپیتان تیم ملی فوتسال، بار دیگر این بازیکن را جذب کرد. اصغر حسن‌زاده که پیش از این نیز با گیتی پسند به قهرمانی رسیده بود پس از بازگشت از لیگ چین در نیم فصل دوم با پیراهن گیتی پسند به میدان می رود.

سن ایچ ساوه دیگر تیمی بود که خریدی پر سرو صدا در فصل نقل و انتقالات داشت. این تیم که در روزهای ابتدایی تعطیلات حسین حسینی دروازه‌بان خود را از دست داد خیلی زود با مصطفی نظری دروازه‌بان سابق تیم ملی به توافق رسید و این بازیکن را که در نیم فصل اول به استراحت پرداخته بود جذب کرد تا نشان دهد که برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر امید دارد.

سایر تیم های بالای جدولی خریدهایی پر سرو صدا نداشتند اما با این حال مهره هایی تازه را جذب کردند. مثلا فرش آرای مشهد با اکبر کاظمی بازیکن شاخص تیم ملی افغانستان به توافق رسید و شهروند ساری هم محمدرضا کرد بازیکن سابق خود را برگرداند. حفاری نیز با جذب بازیکنانی چون رشید قلی پور و میثم اینانلو قصد دارد چهره بهتری از خود در نیم فصل دوم ارائه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان