تاریخ انتشار: 1398/08/09 01:13
کد خبر: 82512

غوغای کهکشانی ها در نیمه اول/رئال برابر لگانس طوفان به پا کرد (عکس)

رئال مادرید با ارائه یک بازی هماهنگ و کاملا برتر توانست 45 دقیقه اول بازی با لگانس را 3-0 پیروز به اتمام برساند.
 غوغای کهکشانی ها در نیمه اول/رئال برابر لگانس طوفان به پا کرد (عکس)

رئال مادرید که پس از پیروزی شیرین بر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان و سپس تعویق ال کلاسیکو یک هفته استراحت کرده بود، امروز در برنابئو میزبانی از تیم بحران زده لگانس را برعهده داشت. 

زین الدین زیدان در شبی که گرت بیل را در اختیار نداشت و وینیسیوس را نیز از فهرست خط زده بود، رئال را با مثلث هازارد، بنزما و رودریگو در خط حمله راهی میدان کرد و در 25 دقیقه، تیم او طوفان به پا کرد.

 

 

 

 

 

 

 

دقیقه 7 بازی بود که روی پاس استادانه کریم بنزما این رودریگو گوئس ستاره برزیلی 18 ساله رئال بود که موفق به گلزنی شد. او نزدیک خط دروازه توانست با جاگیری مناسبش گلزنی کرده و دومین گل فصل خود برای کهکشانی ها را به ثمر برساند .

او که پیش از این به اوساسونا هم گلزنی کرده بود، پس از بازی با گالاتاسرای برای دومین بازی متوالی در ترکیب ثابت قرار داشت. رودریگو در 57 دقیقه حضورش در لالیگا موفق به زدن دو گل شده و از این حیث دومین بازیکن موثر لیگ محسوب می شود.

 

 

تنها یک دقیقه بعد تونی کروس کار را 2-0 کرد. بازهم کریم بنزما در متن حرکت قرار داشت و با ارسال دقیق از چپ خود، تونی کروس را درون محوطه جریمه صاحب بخت گلزنی کرد و ستاره آلمانی در حالتی نامتعادل و به شکلی تماشایی توانست گلزنی کند.

 

 

 

دقیقه 22 بازی رئال مادرید صاحب ضربه پنالتی شد. ادن هازارد قصد دریبل دروازه بان را داشت ولی با خطا متوقف شد و داور به درستی اعلام پنالتی کرد. دو دقیقه بعد راموس پشت توپ قرار گرفت اما گلر موفق به مهار توپ شد. پنالتی اما با بررسی وی ای آر تکرار شد چرا که دروازه بان لگانس پیش از ضربه به جلو آمده بود. کاپیتان راموس این بار اما اشتباه نکرد و موفق شد برتری رئال را به 3-0 ارتقا دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2logz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از ترکیب اصلی رئال مادرید و لگانس