//
کدخبر: ۲۲۲۹۰۶ //

خبری عجیب از استقلال ؛ وریا غفوری مسئول توهین ها به مدیرعامل استقلال است؟

اعتراضات و شعارهای هواداران استقلال علیه فتحی مدیرعامل آبی پوشان همچنان ادامه دارد.

خبری عجیب از استقلال ؛ وریا غفوری مسئول توهین ها به مدیرعامل استقلال است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

عده ای از هوادارن استقلال در بازیهای گذشته علیه فتحی شعارهای تندی را داده و خواستار برکناری از مدیریت استقلال شده اند اما اگر به نتایج این روزهای آبی پوشان نگاه کنیم نتایج استقلال بیانگرد چیزهای دیگری است.

چرا هواداران استقلال با اینکه شاگردان استراماچونی نتایج خوبی را کسب کردند همچنان به شعارها و فحاشی های خود علیه فتحی ادامه می دهند؟ آیا یک تیم فکری پشت این ماجرا است یا مخالفت با وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان؟

اتفاقات افتاده بیانگر آن است که فتحی با آوردن استراماچونی و تفکرات این مربی ایتالیایی به نتایج خوبی دست یافته و توانست ساختار تیم را تغییر و استقلال را به تیم شش دانگ هجومی تبدیل کند و نتایج بهتری بدست آورد.

و هواداران را خوشحال کند و بتواند روز به روز به روزهای اوج برگردد اما باز عده ای از هواداران به اعتراضاتشان ادامه می دهند بنظر می رسد که مخالفت با وریا دلیل اصلی این اعتراضات باشد اما با نگاه به رفتارها و صحبت های وریا کاپیتان استقلال بعید به نظر می آید که کاپیتان استقلال در این ماجرا دست داشته باشد و عده ای از هواداران در کنار فحاشی به فتحی خواستار بازگشت فتح اله زاده به جمع آبی پوشان هستند که در سکوها به تشویق این مدیرعامل سابق می پردازند آیا فتحی استعفا یا کنارگیری می کند یا هواداران دست از اعتراضشان بر می دارند باید منتظر نتایج آبی پوشان در دیدارهای حساس آینده باشیم یکی از این دیدارها بازی سرنوشت ساز که در هفته نهم روز جمعه در تبریز بر گزار خواهد شد می باشد آیا تفکرات استراماچونی بر تفکرات دنیزلی غلبه خواهد کرد؟ اگر شاگردان استراماچونی بتوانند به برتری برابر تراکتور پراز مهره با بازیکنان تکنیکی و مربی ترک تبارش غلبه کنند آن موقع می توان گفت که فتحی در استقلال ماندنی خواهد شد.

و اما بیانیه باشگاه استقلال درباره برخی حاشیه سازی ها

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای برخی حاشیه‌سازی‌ها و مطالب خلاف واقع علیه وریا غفوری را تکذیب و از پیگیری این موضوع از طریق پلیس فتا و نهادهای نظارتی خبر داد.

متاسفانه عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی با انتشار اخبار و تصاویر جعلی و نسبت دادن آن به وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال، درتلاش هستند تا بازی بزرگ روز جمعه در تبریز را تحت تاثیر مسائل غیرورزشی قرار دهند.

باشگاه استقلال ضمن تکذیب تمامی این اظهارات و تصاویر به اطلاع می‌رساند که از طریق پلیس فتا و نهادهای نظارتی علیه این پلشتی‌ها اقدام خواهد کرد.

همچنین از مسئولان برگزاری این مسابقه؛ هیات فوتبال استان آذربایجان‌ شرقى، باشگاه میزبان، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و سایر نهادها و سازمان‌های مسئول انتظار می‌رود که نسبت به این شیطنت‌ها و شناسایی عوامل، اقدام لازم و فوری را انجام دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان