//
کدخبر: ۲۲۲۷۴۸ //

طلایی: برای کاری فراتر از کشتی به بجنورد رفته بودیم

مدیر فنی تیم کشتی اترک خراسان شمالی گفت: روز اولی که پیشنهاد این استان را قبول کردم، هدف‌مان بیشتر زنده کردن کشتی در این استان بود.

طلایی: برای کاری فراتر از کشتی به بجنورد رفته بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد طلایی با اشاره به استقبال فوق العاده مردم از مسابقه هفته دوم تیم کشتی اترک در بجنورد اظهار داشت: همانطور که می‌دانید ما چند روز مانده به قرعه کشی، تیم‌مان تشکیل شد و تقریبا در دو روز تیم را بستیم. قطعا اگر وقت داشتیم می‌توانستیم تیم بهتری را برای مسابقات ببندیم. ما در این مدت اردوی 14 روزه‌ای در بجنورد برگزار کردیم و روز مسابقه با بازار بزرگ هم همه دیدند که چقدر استاندار، مسئولان شهری و استانی و مردم از مسابقه استقبال کردند.

وی تاکید کرد: حضور در لیگ برتر آزاد یک کلاس ویژه و یک حرکت خوب در کشتی این استان بود. در هفته اول که ما با قرعه استراحت مواجه بودیم و پس از آن در هفته دوم دور تشک صندلی چیده بودند و آنقدر استقبال خوب بود که تا لب تشک هم تماشاگر نشسته بود، درست مثل گذشته‌های کشتی بود که در انتخابی‌های تیم ملی در سالن جای سوزن انداختن نبود. قرار شد از هفته‌های بعد در مسابقاتی که میزبان هستیم، برای آنهایی هم که نمی‌توانند به دلیل کمبود جا، وارد سالن شوند، مانیتور در بیرون از سالن گذاشته شود. مردم در بجنورد علاقه زیادی به کشتی دارند.

«نیتم از رفتن به بجنورد، انجام کاری فراتر از لیگ بود»سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این مطلب اضافه کرد: روز اولی که پیشنهاد این استان را قبول کردم، هدفم چیزی فراتر از لیگ بود. با مربیان سازنده استان رایزنی داشتیم که هم ما به بجنورد برویم و هم آنها به تهران بیایند و درواقع این استارت تازه‌ای برای کشتی استان خراسان شمالی باشد. دو هفته آنجا اردو گذاشتیم و هرچند در ابتدا بیشتر هدف‌مان زنده کردن کشتی در این استان بود، اما حالا به راهیابی به مرحله ضربدری و کسب سکو هم فکر می‌کنیم، قول داده‌ایم که به فکر نتیجه هم باشیم.

وی در مورد کشتی گیران خارجی ای که این تیم را همراهی خواهند کرد و همچنین ملی پوشان تیمش گفت: از تیم ملی بزرگسالان امسال ملی پوش نداریم اما مجتبی گلیج را در تیم ملی امیدها داریم که به مسابقات جهانی اعزام شده و عزت الله اکبری نیز کاپیتان تیم ما است. در ادامه مسابقات از دو کشتی گیر خارجی هم استفاده خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان