//
کدخبر: ۲۲۲۷۱۶ //

خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها

مهدی ترابی با وجود آنکه در دیدار برابر شاهین بدجوری مصدوم شد اما می تواند تیمش را برابر ماشین سازی همراهی کند.

خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در دیدار حساس برابر شاهین بوشهر با ۵ گل به پیروزی رسید. در این دیدار مهدی ترابی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با وجود آنکه گل نزد اما دو پاس گل داد تا سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشته باشد.

مهدی ترابی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس در فصل جاری بوده است. او یکی از بازیکنانی بود که با کالدرون بهتر از برانکو ظاهر شده و این به خاطر بازی کردن او در پست اصلی اش است.

کاپیتان سابق سایپا با پرسپولیس در اوج دوران خود به سر می برد و دو گل حساس هم به ثمر رسانده است.او برای شاهین در دقایق پایانی بازی مصدوم شد و حتی تیمش را هم در ۱۰ دقیقه پایانی ۱۰ نفره کرد.

کادر پزشکی سرخ پوشان اعلام کرده بود که آسیب دیدگی ترابی از ناحیه همسترینگ است و پیش بینی می شد که او حداقل دو سه هفته دور از میادین باشد اما خبر خوب برای سرخ پوشان اینکه آسیب دیدگی هافبک آماده این تیم جدی نیست.

مهدی ترابی در تمرین دوشنبه سرخ پوشان بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد و این به خوبی نشان می دهد که او مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار حساس برابر ماشین سازی نخواهد داست.

پرسپولیس در هفته نهم در ورزشگاه آزادی به مصاف ماشین سازی می رود. سرخ پوشان با صدر جدول رده بندی ۳ امتیاز اختلاف دارند و در بازی حساس برابر تیم تبریزی چشم به سه امتیاز دوخته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۱۶ //
ارسال نظر
 
  • ح یعقوبی

    امیدوارم این بازیکن خوب و آینده‌دار دست از مجیزگویی، تملق و آنچه که باعث نفرت عم ومی از وی می‌شود کنار بگذارد و فوتبالش ر ا بازی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان