//
کدخبر: ۲۲۲۷۰۰ //

والورده: مشکلات‌مان را در داخل تیم حل می‌کنیم نه با اعلام عمومی آن

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به اظهارات اخیر سنگربان آلمانی این تیم در انتقاد از عملکرد آبی‌و‌اناری‌ها واکنش نشان داد.

والورده: مشکلات‌مان را در داخل تیم حل می‌کنیم نه با اعلام عمومی آن
به گزارش فرتاک نیوز،

والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (سه‌شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل رئال وایادولید در هفته یازدهم لالیگا، به اظهارات اخیر مارک آندره تراشتگن واکنش نشان داد. تراشتگن اخیراً از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در بازی هفته گذشته مقابل اسپارتاپراگ در لیگ قهرمانان اروپا به صورت علنی انتقاد کرد که این حرکت او به مذاق سرمربی‌اش خوش نیامده است.

والورده به خبرنگاران گفت: وقتی بازی‌ها تمام می‌شوند، هر کسی درباره آنچه در زمین مسابقه افتاده نظری دارد که در واکنش به اتفاقات رخ داده در جریان بازی است. به شیوه‌های مختلفی می‌شود به بازی‌ها نگاه کرد و اگر هم قرار باشد مشکلی را حل کنیم باید آن را در داخل تیم حل کنیم نه اینکه آن را علنی اعلام کنیم. وقتی بازی تمام می‌شود، ذهنیت اکثر مردم درباره عملکرد تیم بر اساس آنچه در دقایق پایانی دیده‌اند شکل می‌گیرد و اغلب آنها به آنچه در تمام طول بازی رخ داده فکر نمی‌کنند. در نیمه اول بازی مقابل اسلاویا پراگ هم ما دو سه موقعیت گلزنی داشتیم. آنها هم البته حملاتی داشتند. در نیمه دوم، آنها گلی زودهنگام زدند اما در نهایت ما به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم. آنها ما را تحت فشار گذاشتند. اگر نتیجه 4 بر یک به سود ما تمام می‌شد، الان ما درباره چنین مسئله‌ای حرف نمی‌زدیم. فوتبال همین است و رخ دادن چنین اتفاقاتی عادی است. در بعضی بازی‌ها شما تحت فشار قرار می‌گیرید اما این تنها زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما نتوانید نتیجه بگیرد.

والورده با پیش‌بینی یک بازی سخت دیگر مقابل وایادولید به خصوص با توجه به روند خوب اخیر این تیم که 5 بازی بدون شکست در تمامی رقابت‌ها داشته است، ادامه داد: وایادولید مقابل تیم‌‌های بزرگ لیگ روند خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته است. فراموش نکنید که ما سال گذشته هم مقابل این تیم به زحمت افتادیم. این بار هم انتظار داریم که آنها یک بازی خوب و سرسختانه را انجام دهند.

سرمربی بارسلونا با اعلام اینکه ساموئل اومتیتی مدافع میانی فرانسوی تیمش به این بازی هم نمی‌رسد، اعلام کرد که کارلس پرس و آنسومانه فاتی را برای این بازی در فهرست بازیکنان تیمش قرار خواهد داد.

او تأکید کرد: در مورد اومتیتی ما باید تا پایان آخرین جلسه تمرینی‌مان صبر کنیم.  او روز گذشته جدا از سایر نفرات تیم تمرین کرد و من فکر می‌کنم که برایش سخت باشد که به این بازی برسد. پرس و فاتی واجد شرایط بازی در تیم هستند و این هم برنامه ما بوده که هر از چند گاهی به آنها فرصت بازی بدهند هرچند که هر دوی آنها واجد شرایط بازی در تیم دوم باشگاه هستند.

تیم فوتبال بارسلونا فردا شب (سه شنبه) از ساعت 21:15 به وقت تهران میزبان وایادولید خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان