//
کدخبر: ۲۲۲۵۴۶ //

اقدام عجیب تراکتور پیش از دیدار با استقلال

باشگاه تراکتور بر خلاف اعلام سازمان لیگ، قرار است تعدادی بلیت را به صورت حضوری و غیرالکترونیکی در دیدار این تیم برابر استقلال به فروش برساند.

اقدام عجیب تراکتور پیش از دیدار با استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

با اعلام سایت باشگاه تراکتور ضمن اعلام قیمت بلیت دیدار این تیم برابر استقلال، این باشگاه دست به اقدامی خلاف گفته‌های مسوولان سازمان لیگ زده و قرار است علاوه بر بلیت اینترنتی، تعدادی بلیت غیرالکترونیکی و به صورت حضوری به فروش برساند. همچنین اقدام عجیب‌تر این باشگاه گران‌تر اعلام کردن این بلیت‌های کاغذی نسبت به بلیت الکترونیکی است به طوری که قیمت بلیت‌های الکترونیکی ۱۰ و قیمت بلیت‌های کاغذی ۱۵ هزار تومان اعلام شده است.

این اقدام باشگاه تراکتور که در سایت رسمی این باشگاه اعلام شده در حالی است که در ابتدای فصل سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر و سازمان لیگ اعلام کرده بودند دوران بلیت‌فروشی کاغذی در محل استادیوم تمام شده و در تمامی بازی‌های لیگ نوزدهم، بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته خواهد شد. سازمان لیگ تا هفته هشتم اجازه این کار را به هیچ‌کدام یک از تیم‌ها نداده بود و حتی در داربی پایتخت هم به هوادارانی که برای تهیه بلیت به استادیوم آزادی آمده بودند، بلیت تعلق نگرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان