//
کدخبر: ۲۲۲۱۹۰ //

علاقه عجیب استراماچونی به این ستاره استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال علاقه خاصی به شجاعیان دارد او گفت: رختکن استقلال همیشه در اختیار شجاعیان است زیرا او شخصیتی فوق العاده ای دارد.

علاقه عجیب استراماچونی به این ستاره استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

آندره آ استراماچونی بعد از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت:

    شخصا از شجاعیان دعوت کردم که به نشست خبری بیاید. به طور عمومی به او انرژی بدهم و از سوی تمام هم تیمی هایش و سایر اعضای کادر فنی به او انرژی بدهم. او دوبار روی زانویش این عمل را داشته و من چون این شرایط را داشته ام درکش می کنم و رختکن استقلال همیشه در اختیار شجاعیان است زیرا او شخصیتی فوق العاده ای دارد. توقع نداشت که دعوتش کنم به نشست خبری نتوانسته خیلی به موهایش برسد.

* استقلال در ۸ روز ۳ بازی انجام داده است

آندره آ استراماچونی افزود:

    استقلال تنها تیمی است که در ۸ روز سه بازی انجام داده است. موقعیت های خوبی داشتیم که گل سوم را هم بزنیم.ما دو موقعیت خیلی خوب برای گل سوم داشتیم و در ۱۵ دقیقه آخر نیز با ۱۰ بازیکن بازی کردیم. مشکلی برای دو قلوی فرشید باقری پیش آمد و ریگی نیز در دفاع چپ حضور داشت. می خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که شجاعانه بازی کردند و خیلی اشتیاق داشتند.

* سخت است یک ترکیب را پشت هم داشته باشیم

آندره آ استراماچونی در مورد اینکه استقلال مقابل سانترها در خط دفاعی دچار مشکل می شود، اظهار داشت:

    بله ما باید پیشرفت کنیم. این تازه شروع سفر ما است. ولی برایم سخت است که ترکیبی را پشت سرهم داشته باشم زیرا مدام برای بازیکنان ما مشکل پیش آمده است . درست می گویید ما امروز دو بازیکن مان را نداشتیم سیاوش یزدانی و بازیکن دیگر، می دانستیم که آنها از کناره ها خوب ارسال می کنند اما این سومین برد ماست که انجام می دهیم و باید این شرایط را ادامه بدهیم و وضعیت مان را بهتر هم کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان