//
کدخبر: ۲۲۲۱۵۹ //

اعتصاب نمی کنیم چون در استقلال اعتصاب هیچ معنایی ندارد!

کاپیتان استقلال با اشاره به این که از قرارداد امسال ریالی دریافتی نداشتند از مدیران باشگاه خواست به این مورد نگران کننده رسیدگی کنند.

اعتصاب نمی کنیم چون در استقلال اعتصاب هیچ معنایی ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

وریا غفوری در ادامه بازی های خوب خود در این هفته ها نقش مهمی در برد استقلال برابر پارس جنوبی داشت. کاپیتان استقلال در پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر در تونل ورزشگاه آزادی حرف های جالبی به زبان آورد از جمله مشکلات مالی باشگاه، پیامی که در کانال تبریزی ها منتشر شد و ...

 

تمرکز نداشتیم نتیجه نمی گرفتیم

در روزهای ابتدایی فصل تمرکز نادرست اجازه نمی داد خوب نتیجه بگیریم اما الان شرایط خیلی بهتر شده و ما تلاش می کنیم بهتر هم کار کنیم. این استقلال پتانسیل بسیار بالایی دارد و قطعا از این هم بهتر می شود.

 

نتایج سایر مدعیان ما را امیدوار کرد

از توقف سایر مدعیان مطلع شدیم و نمی توانم بگویم خوشحال نشدیم. قطعا همین طور هم هست. جنگ میان قدرت های اصلی لیگ همیشه جذاب پیگیری می شود و نتیجه نگرفتن آنها به ما کمک می کند تا با اعتماد به نفس بیشتر و با انگیزه بالاتر به سمت رده های بالا پیش برویم.

 

همیشه دو سه هفته طول می کشد تا راه بیافتم

من همیشه همین طور بودم و دو سه هفته ای طول می کشد که راه بیفتم و الان هم خوشحالم شرایط بدنی ام بهتر شده و تیم هم راه افتاده است. وقتی تیم راه بیفتد بازیکن هم بهتر بازی می کند و می بینید که استقلال بهتر شده و بازیکنان هم عملکرد بهتری از خود نشان دادند.

 

آن پیام در کانال ها کار ترک های تبریزی  نیست

این مباحث که کانال های تبریزی گذاشتند خنده دار است. بحث من کرد و ترک نیست آن کسی که این پیام را گذاشته اصلا متوجه نشده مظور من چه بوده است. بحث من آن کودکان و آواره هایی هستند که آواره شده اند و زندگی شان تحت الشعاع جنگ قرار گرفته است. من مطمئنم آن کسی که این پست را گذاشته ترک تبریز نیست چون تبریزی ها خودشان بهتر از هر کسی متوجه شدند منظور من چه بود.

 

یک ریال از قرارداد امسال دریافتی نداشتیم

من الان که آمدم مصاحبه کنم تنها یک دلیل داشت آن هم این که خدارا شکر تیم در یک شرایط خوب قرار گرفته و بهتر هم می شود. این تیم در اول راه قرار دارد و از این هم بهتر می شود و شک نکنید که تیم با تمام وجود در تلاش برای رسیدن به آن چه طرفداران انتظار دارند، هست. تنها چیزی که می تواند به ما ضربه بزند و نگران مان کند مسائل مالی است. بازیکنان با این وضعیت در ادامه ذهن شان به هم می ریزد چون از پارسال در این تیم بودند و هستند هنوز یک ریال از قرارداد این فصل دریافتی نداشتند. پارسال یه مقدار پول دادند تا یک جورهایی تقریبا تسویه کنند اما اگر آن پول را به حساب فصل قبل بگذاریم از امسال یک ریال هم دریافتی نداشتیم.

 

اعتصاب در استقلال جایی ندارد

اعتصاب نمی کنیم چون در استقلال اعتصاب هیچ معنایی ندارد ولی برای حق و حقوق مان می جنگیم و اگر این حرف را هم زدم هم شما هم طرفداران مطمئن باشند که تاثیری روی عملکرد تیم نخواهد داشت. ما و بازیکنان استقلال با غیرت برای سربلندی این تیم می جنگیم و چیزی کم نمی گذاریم.

 

پنالتی کردم؟! از داور بپرسید

در خصوص آن چه که شما می گویید پنالتی کردم من حرفی نمی توانم بزنم و داور باید صحبت کند و تشخیص هم داد که پنالتی نبوده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان