//
کدخبر: ۲۲۱۹۴۹ //

مروری بر همه اشتباهات افشین پیروانی در دوره سرپرستی قبلی‌اش

از زمانی که محمدحسن انصاری‌فرد با سمت مدیرعاملی به پرسپولیس برگشت، روشن بود که او تغییرات مدنظر خودش را در این باشگاه اعمال خواهد کرد.

مروری بر همه اشتباهات افشین پیروانی در دوره سرپرستی قبلی‌اش
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از تغییرات مورد انتظار هم جایگزینی افشین پیروانی با محسن خلیلی بود؛ اتفاقی که رخ داد و از حالا به بعد پیروانی سرپرست سرخپوشان و یا به‌اصطلاح «مدیر تیم» خواهد بود. پیروانی قبلا یک دوره این سمت را در پرسپولیس داشت که مشکلاتی برایش به‌وجود آمد و جدا شد، اما حالا با بازگشت انصاری‌فرد او هم برگشته است. به هر حال خیلی از هواداران پرسپولیس به پیروانی علاقه دارند و همین مسئله انتقاد کردن از او را دشوار می‌کند، اما حقایقی هم وجود دارد که ممکن است نادیده گرفتن‌شان به زیان پرسپولیس و خود افشین تمام شود.
حقیقت آن است که افشین پیروانی طی دوره قبلی حضورش در پرسپولیس مجموعه کارهایی انجام داد که کاملا عوامگرایانه، غیرکاربردی و حتی زیانبار بود. اولا که او زیاد مصاحبه می‌کرد؛ کاری که مرسوم نیست سرپرست یک تیم انجام بدهد. دوم اینکه افشین عادت داشت در بعضی مسابقات از روی نیمکت بلند شود و کنار خط طولی زمین بیاید. البته آستانه تحمل برانکو بالا بود و با این مسئله مدارا می‌کرد، اما مشخص نیست درصورت تکرار این رفتار آماتور، کالدرون هم همین‌قدر بردبار باشد. به فرض که پیروانی بار فنی خوبی هم داشته باشد، اما او باید بداند صرفا به‌عنوان سرپرست در پرسپولیس مشغول شده و حق مداخله در کار سرمربی را ندارد. در کنار این، یکی از عجیب‌ترین رفتارهای پیروانی، تصمیم ابتکاری او برای بایگانی کردن پیراهن شماره12پرسپولیس بود؛ به این بهانه که این شماره مال هواداران است و کسی نباید آن را بپوشد! این منطق آنقدر سست و منحصربه‌فرد بود که خیلی‌ها از آن ایراد گرفتند، اما جالب است بدانید در تمام طول این مدت اصلا شماره 12بایگانی نبوده و ابوالفضل درویش‌وند آن را به تن می‌کرد، اما چون گلر سوم سابق سرخ‌ها فرصت بازی پیدا نمی‌کرد، دم خروس رفتار پوپولیستی پیروانی هم بیرون نمی‌زد.
نهایتا یکی از آخرین شاهکارهای پیروانی در طول دوره کوتاه سرپرستی‌اش در پرسپولیس، مصاحبه تحقیرکننده و تحریک‌آمیز او پیش از داربی برگشت لیگ هفدهم بود؛ جایی که افشین با اشاره به فاصله 16امتیازی سرخابی‌ها مدعی شد: «آقای اینفانتینو هم پرسپولیسی است و وقتی به ایران بیاید و این فاصله امتیازی را ببیند، جام را به ما می‌دهد.» اینفانتینو اما آمد و تنها گل وریا غفوری را از نزدیک تماشا کرد تا پرسپولیس آن بازی را به سربازان پرانگیزه شفر ببازد و آقای پیروانی هم از 40دقیقه گریه کردنش حرف بزند. کاش او در بازگشش به نیمکت پرسپولیس، سرپرست کم‌حاشیه‌تر، کم‌حرف‌تر و کم‌سوداتری باشد. افشین باید بداند این محبوبیت‌ها، خیلی هم دائمی و تضمین‌شده نیست. دیگر خود دانید!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان