//
کدخبر: ۲۲۱۸۰۲ //

آخرین وضعیت مغضوب بزرگ استراماچونی

چند روز پیش از کاروان باشگاه استقلال خبر رسید که با تصمیم سرمربی تیم فوتبال استقلال، علی دشتی به علت بی انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است.

آخرین وضعیت مغضوب بزرگ استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دشتی بازیکن استقلال که به دلیل مسایل مالی اعتراض کرده بود مورد غضب سرمربی آبی پوشان قرار گرفت و استراماچونی این رفتار را رفتار بی انضباطی خطاب کرد و دشتی را از تمرینات اخراج و در اختیار باشگاه قرار داد.

اما اگر به پشت پرده اخراج هافبک نارضایی استقلال نگاه کنیم می بینیم که علی دشتی طی روزهای گذشته از بابت عدم دریافت کامل قسط اول قراردادش دلخور بوده و تأکید داشته که باید قسط دوم پولش پرداخت کنند، ولی خبری از پول نبود. البته مدیران استقلال تأکید کردند که هیچ قصدی برای اذیت کسی ندارند، ولی اساساً پولی ندارند که در این مقطع بخواهند به چند نفر پرداخت کنند. همین مسئله باعث تداوم نارضایتی دشتی شد و این بازیکن نیز سر تمرین استقلال، با حالتی ناراحت و برافروخته اعلام کرد تمرکز لازم را ندارد و پولش را می‌خواهد.

با ادامه این رفتار ها استراماچونی دست به کار شد و در جریان نارضایتی علی دشتی قرار گرفت و فهمید هافبک تیمش انگیزه کافی برای تمرین ندارد و مشکلات دشتی از وی پرسید و دشتی از بی‌انگیزه شدن خودش حرف زد و از عدم دریافت مطالباتش گفت، اماسرمربی آبی پوشان تأکید کرد مشکلات مالی اگر باشد، برای همه هست و سایر بازیکنان نیز این دردسر را دارند. و دیگر بازیکنان نیز در داخل تیم هستند که همان قسط اول را هم نگرفته‌اند، ولی بدون هیچ بهانه‌ای کار می‌کنند بنابراین باید بدون هیچ حرف و حدیثی مشکلات را بیرون زمین گذاشته و مشغول تمرین شود، اما در پایان تمرین وقتی دید دشتی همچنان انگیزه کافی برای تمرین ندارد، عصبانی شد و این بازیکن را اخراج کرد.

استراماچونی تأکید کرد هرکس سر تمرین می‌آید، باید دلش با تیم باشد و اگر مشکلی هم باشد، باید همه چیز بیرون مستطیل سبز باشد.

اما بعداز چند روز بلاتکلیفی در جلسه ای با مسئولان باشگاه حاضر شدو مقرر شد که مسئله پیش آمده مورد بررسی قرار گرفت و این بازیکن نیز مشکلاتش را با مدیران درمیان گذاشت

بعداز چند روز محرومیت و بررسی این مشکل گویا قرار است با درنظر گرفتن مبلغی به عنوان جریمه مالی، این موضوع حل و فصل شود.

با این وجود بازیکن اخراجی روز گذشته با استراماچونی به صحبت پرداخت و تا حدود زیادی سو‌ء تفاهم بین وی و سرمربی ایتالیایی برطرف شد. بعد از گفت‌و‌گوی وی و سرمربی استقلال ظاهرا قرار است دشتی امروز در تمرین آبی پوشان شرکت کند.تیم فوتبال استقلال ازامروز تمرینات خود را برای بازی با پارس جنوبی پیگیری می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان