//
کدخبر: ۲۲۱۷۹۷ //

هدف دنیزلی قهرمانی لیگ برتر است

تراکتور تبدیل به یک تیم مقتصد شده، تیمی که تا به این جای کار گلی نخورده است. با این پشتوانه دفاعی به‌طور حتم تیم بدون دغدغه می‌تواند در مسیر قهرمانی حرکت کند.

هدف دنیزلی قهرمانی لیگ برتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور که در ۶ بازی ۴ گل زده بود در بازی با نساجی به همین اندازه گل زد و این نشان می‌دهد اگر در بازی‌های گذشته کمتر گل زده به‌خاطر عدم استفاده از موقعیت‌ها بوده نه ارائه بازی دفاعی. تراکتور در بازی‌های گذشته همانند بازی با نساجی بازی کرد، اما حملاتش به‌ثمر نمی‌نشست. تراکتور با این فوتبال تهاجمی به‌طور حتم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود. بی‌حرف و حدیث و خوشبختانه این فصل مدیریت تیم بر‌عهده مصطفی دنیزلی است و به خوبی همه‌چیز را زیر نظر دارد و اوست که نظر نهایی را در مورد مسائل فنی می‌دهد. البته احد شیخ‌لاری که مدیر تیم است خود فوتبالی بوده و بی‌شک می‌تواند بازوی راست مصطفی دنیزلی باشد و از همه مهمتر اینکه دخالت‌های شخصی با توجه به اینکه باشگاه شخصی است کمرنگ و کمرنگ‌تر شده است. خوشبختانه از این زاویه که حضور تیم تراکتور در نیمه بالای جدول موجب می‌شود کورس قهرمانی در لیگ برتر دیدنی‌تر از همیشه شود.

عملکرد خوب تیم در هفته‌های ابتدایی بازی‌ها حتماً به خاطر حضور مصطفی دنیزلی در رأس کادر فنی تیم است. او نظم خوبی به بازی تهاجمی تیم داده و بچه‌ها را متوجه کرده ابتدا باید کسب سه امتیاز بازی برای آن‌ها مهم باشد و بین پیروزی یک بر صفر و ۴- صفر از نظر کسب امتیاز هیچ تفاوتی وجود ندارد. حالا تراکتور تبدیل به یک تیم مقتصد شده، تیمی که تا به این جای کار گلی نخورده است. با این پشتوانه دفاعی به‌طور حتم تیم بدون دغدغه می‌تواند در مسیر قهرمانی حرکت کند.

یکی از خوبی‌های تراکتور این فصل در اختیار گرفتن بازیکنان خارجی با کیفیت است. میمبلا پرویی در خط هافبک فوتبالیست فوق العاده‌ای است و سوگیتا و فورچونه هم تأثیر‌گذار فوتبال می‌کنند و در کنار این بازیکنان مهره‌های شاخص داخلی هم ارائه‌گر بازی‌های خوبی هستند. یکی مثل ساسان انصاری. یکی از بهترین فصل‌ها برای قهرمانی تراکتور در لیگ برتر همین فصل است. این تیم اگر با حاشیه روبه‌رو نشود و با همین فرمان جلو رود دوئل قهرمانی زیبایی با سپاهان خواهد داشت. البته اضافه شدن پرسپولیس و استقلال به جمع مدعیان قهرمانی در هفته‌های آینده اتفاق محتملی است و باید قدردان بازگشت تراکتور به روز‌های خوب بود، چون لیگ برتر جذاب‌تر می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان