//
کدخبر: ۲۲۱۶۱۹ //

توخل جواب ام‌باپه را داد

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی پر گل برابر بروخه از دلیل نیمکت نشینی ام‌باپه سخن به میان آورد و پاسخ این بازیکن را دارد.

توخل جواب ام‌باپه را داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار برابربروخه بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا توانست با ۵ گل به پیروزی برسد.

طبیعی است که توماس توخل از این پیروزی تیمش راضی و خوشحال باشد.

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: دیدار سختی بود و این پیروزی به آسانی به دست نیامد. تا قبل از آن که گل دوم را به ثمر برسانیم اذیت شدیم و حریف با تلاش زیادی بازی کرد اما بعد از زدن گل دوم همه چیز آسان شد.

او ادامه داد: بروخه با جنگندگی و انگیزه بالایی بازی کرد و به ندرت به ما فضا داد. فشار زیاد آن‌ها باعث شد تا توپ را به آسانی از دست دهیم با این حال بار دیگر شخصیت بزرگ خود را نشان دادیم و توانستیم یک نتیجه بسیار خوب را کسب کنیم. بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی داشتند و به آن چه که شایستگی‌اش را داشتند دست پیدا کردند.

توخل ادامه داد: دی ماریا و ایکاردی در کنار آن که در کارهای هجومی به ما کمک کردند در دفاع هم خوب و تاثیر گذار بودند. ام‌باپه و کاوانی و نیمار هم در کارهای دفاعی شرکت می‌کنند و اصلا باید این‌گونه هم باشد. یک بازیکن آماده باید هم در کارهای دفاعی حضور داشته باشد و هم در حمله.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره آسیب دیدگی مونیه گفت: به نظرم که این آسیب دیدگی شدید باشد. او درد زیادی می کشد و من اصلا به این خاطر خوشحال نیستم.

در این دیدار هم توماس توخل از ام‌باپه در ترکیب اصلی استفاده نکرد. او در دقیقه ۵۲ به میدان رفت و توانست در ۳۰ دقیقه ۳ گل بزند و یک پاس گل هم داشته باشد.

توخل درباره نیمکت نشینی ام‌باپه گفت: ام‌باپه نباید فکر کند که من دوست دارم او نیمکت نشین باشد. اصلا این گونه نیست. او مصدوم بود و باید رفته رفته به ترکیب اصلی برسد. احمق نیستم که چنین بازیکنی را اگر بدون مشکل باشد نیمکت نشین کنم. این تصمیم برای خود ام‌باپه بود تا با مشکل مواجه نشود.

ام‌باپه بعد از بازی گفته بود که ظاهرا سرمربی تیم دوست ندارد که او در ترکیب اصلی بازی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان