//
کدخبر: ۲۲۱۵۹۲ //

سبک جدید در استقلال ؛ استراماچونی استقلال را کوبید از نو ساخت

سرمربی آبی پوشان پایتخت تیمش را با سبک جدیدی به میدان می فرستد.

سبک جدید در استقلال ؛ استراماچونی استقلال را کوبید از نو ساخت
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال با هدایت استراماچونی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست با چهار گل سایپا را در هم بکوبد.

این پر گل ترین و مقتدرانه ترین پیروزی آبی پوشان در فصل جاری به شمار می آید.

تیم استراماچونی برابر سایپا نه تنها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت بلکه نتیجه عالی را هم کسب کرد و این باعث می شود تا آبی پوشان در ادامه لیگ با اعتماد به نفس بیشتری به میدان روند.

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان طرحی نو در ترکیب خط دفاعی تیمش درانداخته است که استقلال با آن بیگانه است.

در فوتبال ایران معمولا تیم ها با دفاع چهار نفره بازی می کنند تا جایکه دو مدافع میانی و دو مدافع در کنارها حضور دارند اما استراماچونی طرح نو در انداخته است و تیمش را با سه دفاع به میدان می فرستد و دو بازیکن هم در کنارها مدام در حال رفت و آمد هستند.

استقلال با مثلث دانشگر، عارف غلامی و روزبه چشمی در خط دفاعی بازی می کند و میلاد زکی پور و وریا غفوری هم مدافع کناری هستند که مدام در حال نفوذ کردن هستند..

این تغییرات سرمربی ایتالیایی به خوبی جواب داده است. جالب اینکه در دیدار برابر سایپا مدافعان بیشترین نقش را در کسب پیروزی پر گل داشتند تا جایکه عارف غلامی و محمد دانشگر به عنوان دو مدافع میانی گل زدند و وریا غفوری هم با پنالتی که زکی پور گرفت دروازه سایپا را باز کرد و تنها مهاجمی که گل زد آقایی بود.

آندره آ استراماچونی نشان داده که اگر زمان به او داده شود می تواند از استقلال یک تیم مدعی بسازد. تغییرات او به ویژه در خط دفاعی جواب داده و بعد از مدتها آبی پوشان توانستند کلین شیت هم داشته باشند که این نوید روزهای خوب را می دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان