تاریخ انتشار: 1396/07/24 22:50
کد خبر: 177877

پاسخ باشگاه سپاهان به واکنش به بیانیه ذوب آهن

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در واکنش به بیانیه اخیر باشگاه ذوب آهن، یادداشتی را منتشر کرد.
پاسخ باشگاه سپاهان به واکنش به بیانیه ذوب آهن

 در یادداشت مرتضی رمضانی راد آمده است:

"باشگاه ذوب آهن در بیانیه اخیر خود در مورد شفاف سازی مبلغ اجاره ورزشگاه فولادشهر مطالبی را عنوان نمود که این مطالب عین صحبت‌های مدیرعامل سپاهان است و نیازی نبود که این بیانیه در تکذیب سخنان آقای طاهری و یا شفاف سازی کردن آنها منتشر شود.

مهندس محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در گفتگوی اخیر خود عنوان نمود؛ مبلغ اجاره فولادشهر 44 میلیون بوده که با اضافه شدن آپشن نور در ورزشگاه، مبلغ 12 میلیون به این اجاره بها اضافه می‌شد و درمسابقاتی که ما زیر نور برگزار می‌کردیم، مبلغی بیش از 56 میلیون تومان به باشگاه ذوب آهن پرداخت می‌شد. همچنین در مسابقات ویژه مانند دیدار با استقلال یا پرسپولیس، باشگاه سپاهان باید طبق قرارداد، سی درصد بیشتر پرداخت می‌کرد و البته فراموش نکنیم عمده این دیدارها نیز حتی برای دقایقی زیر نور برگزار شده است که با این حساب سی درصد به مبلغ 56 میلیون و اندی اضافه می‌شد که عددی بیش از 70 میلیون تومان به دست می آید! به این ترتیب صحبت های محسن طاهری نیازی به تکذیب ندارد و عین واقعیت های قرارداد منعقد شده است.

بسیار خوشحالیم که آغاز گر توسعه ورزشگاه فولاد شهر بوده‌ایم. در دهه هشتاد با توجه به حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و طبق الزامات AFC، ورزشگاه فولادشهر در مسیر توسعه و تجهیز قرار گرفت تا در سال های بعد ذوب آهن نیز برای رقابت های آسیایی مشکلی از این جهت نداشته باشد و امروزه بتواند از فولادشهر به عنوان ورزشگاهی مجهز و مدرن یاد کند.

از آنجایی که دوستان‌مان در روابط عمومی باشگاه ذوب آهن همه افتخارات سپاهان را متعلق به ورزشگاه فولادشهر دانسته‌اند بد نیست یادآوری کنیم که اولین قهرمانی لیگ برتر و چند قهرمانی در جام حذفی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان به دست آمده است و خوشحالیم که پس از سالها دوباره در نقش جهانی تکمیل شده به میدان می‌رویم و مصممیم تا آن خاطرات خوش را هر چه زودتر در این استادیوم زیبا تکرار کنیم."

گفتنی است؛ باشگاه ذوب آهن امروز اطلاعیه‌ای را منتشر و مبلغ دقیق اجاره بهای ورزشگاه فولاد شهر را اعلام کرد که مغایرتی با موارد ذکر شده مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب آهن ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arqng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان: دیگر به جذب جپاروف فکر نمی کنیم