تاریخ انتشار: 1398/07/24 20:20
کد خبر: 84227

اطلاعیه پر از کنایه باشگاه استقلال بعد از دریافت مجوز حرفه ای

باشگاه استقلال در خصوص صدور مجوز حرفه ای جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا بیانیه صادر کرد.
اطلاعیه پر از کنایه باشگاه استقلال بعد از دریافت مجوز حرفه ای

بیانیه باشگاه استقلال در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

با اعلام حمید گرشاسبی مجوز حرفه ای باشگاه استقلال صادر شد.

این گفته، پایان چند ماه پر التهاب در باشگاه استقلال را رقم زد. در چند ماه اخیر باشگاه و مدیران باشگاه در تمام سطوح تحت فشاری خرد کننده قرار داشتند که اگر نبود عشق به استقلال، بارها در زیر بار فشار دوست و دشمن، کمر خم کرده بودند.

متاسفانه عده‌ای آگاهانه، هر بار با نشر شایعات چه در داخل و چه در خارج از کشور در لوای دلسوزی، سوهان را بر روح و روان هواداران عاشق و بی غل و غش استقلال  کشیده و عده‌ای از آنان هم از سر دلسوزی متاسفانه در دام این شایعه‌پردازان مغرض افتاده و بعضا با پیام و گفتار خود، دست به اعمالی زدند که در قاموس استقلال جایی نداشت و صد البته از آنان گله‌ای نیست.

از قضیه پروپیچ که از سالیان قبل برای مدیریت فعلی به میراث گذاشته و گریبان‌گیر استقلال شده بود تا موضوع سوپر جام و اخذ مجوز بازی بازیکنان جدید در لیگ برتر و در نهایت اخذ مجوز حرفه‌ای.

مشکلاتی که زمان وقوع هیچکدام از آن‌ها با دوره تصدی مدیران فعلی همخوانی نداشته و فقط آثار نامطلوب آن گریبان مدیران حاضر گرفته بود. در کنار ‌آن همه تلاش برای رفع و رجوع مشکلات، جوسازی‌ها، توهین‌ها و پخش مکرر شایعات کار این مدیران میراث‌دار را دشوارتر از قبل ساخته بود.

در موضوع انتخاب سرمربی، فضا‌سازی صورت گرفت که استقلال رهاست و سرمربی واجد شرایط نخواهد آمد و تاکید فراوان می‌شد که قطعا و حتما قضیه شروع دیرهنگام تمرینات که فصول قبل رخ داده بود مجددا امسال نیز تکرار می‌شود.

هزار نوع  شایعه ساخته شد و ساعت‌ها وقت صرف شد تا  فشار بر روح و روان و اعصاب هواداران خثنی گردد و چقدر باشگاه مورد هجمه واقع شد و وقتی که باید صرف ساختن آینده شود، در راه روشنگری صرف گردید و دست آخر هم سرمربی سروقت آمد و هم تمرینات سروقت آغاز شد.

موضوع بعدی که گریبانگیر استقلال شد، شایعه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در مرحله اول و سقوط  به دسته پایین‌تر در وهله بعدی بود.

تا همین اواخر هم این موضوع هر چند وقت یکبار توسط  دایه‌های دلسوزتر از مادر به اشکال مختلف مطرح می‌گردید. حال آنکه نه تنها پنجره در سی مرداد بسته نشد بلکه بازیکنان جدید هم ثبت گردیدند و تیم در همان لیگ برتر به میدان رفت و سخنی از سقوط به دسته پایین‌تر نبوده و نیست.

پرداخت پول به بازیکنان و موضوع چک‌های صادره هم مدتها سوژه دست این دروغ‌پردازان و دشمنان دوست‌نما بود و هم باعث نگرانی هواداران و هم تشویش خاطر بازیکنان شده بود که آن هم در موعد مقرر انجام گردید و روسیاهی به دشمنان به ارث رسید. 

اخذ مجوز و صدور کارت شرکت بازیکنان در بازی‌های لیگ بویژه بازیکنان جدید نیز سوژه بود. هر روز یک خبر و یک شایعه در فضای مجازی بصورت گسترده نشر داده می‌شد تا بر دلواپسی هواداران افزوده شود اما دیدیم که این ماجرا هم تنها یک خبر سازی بود.

و آخرین موضوع صدور مجوز حرفه‌ای بود. تقریبا تمامی دشمنان استقلال در دور یا نزدیک با توجه به حجم گسترده مشکلات و سخت‌گیری‌های خرد کننده در خیال خام خود بر این باور بودند که مدیران استقلال از پس مشکلات بر نیامده و این باشگاه مجوز حرفه‌ای دریافت نخواهد کرد.

اما این بار نیز خدا یار و یاور استقلالی‌ها بود و مدیران  توانستند با دوماه کار شبانه‌روزی و با خون دل خوردن بسیار و جلسات مکرر که گاهی تا پاسی از شب بطول می‌انجامید، یکی یکی مشکلات را رفع نموده و سهمیه‌ای را که در زمین و با عرق ریختن بدست آمده بود را در هزارتوی اتاق‌های خالی از نور شایعه‌سازان و دروغ پردازان، مفت از کف ندهند.

هم اکنون روی سخن با هواداران شریف است. شما که عاشق بی‌ریای استقلال هستید. با شما که سرمایه بی‌تکرار استقلال به شمار می‌روید و استقلال با شما شکل گرفته و در گذر زمان از هر گزندی در امان مانده است.
هیچیک از این مشکلات در دوره حضور مدیران فعلی اتفاق نیافتاده بود ولی هر چه بود و مربوط به دوره مدیریت هر که بود، مشکلات و معضلات باشگاه استقلال به شمار می‌رفت. پولی که باید صرف بازیکنان امروز تیم می‌شد، بابت بدهی به بازیکنان سالیان قبل استقلال صرف شد.

پولی که باید به مربیان و کادر فعلی پرداخت می‌شد، به کادر هفت الی هشت سال قبل استقلال پرداخت شد.

جالب آنکه گاهی مدعیان کسانی بودند که خود در ساخت مشکلات نقش اساسی ایفا نموده بودند.

همه این‌ها در حالی است که وضعیت کلی اقتصاد ورزش بر همگان روشن است وشرایط  بسیار سخت اقتصادی کار را دشوارتر نموده است.

اکنون و در این شرایط و در آغاز مجدد لیگ، فرصت مناسبی بود تا سفره دل را باز نموده و با شما صاحبان اصلی خانه همکلام شویم.
جا دارد  که از هواداران محترم بخواهیم یک‌بار برای همیشه در دکان شایعه‌سازان و دروغ‌پردازان را تخته نموده و بر مبنای حرف‌های بی‌اساس آنان دست به قضاوت عجولانه نزده و با آرامش اجازه دهند خدمتگزاران استقلال با دقت بیشتری به انجام وظایف خود مشغول باشند.
هواداران شریف استقلال با تکیه بر آن ‌همه سوابق ارزشمند و افتخار آفرین، از این پس نباید به این دشمنان دوست‌نما اجازه سخن‌پراکنی داده شود  که آنان هیچ هدفی جز به زمین خوردن استقلال و رسیدن آنان به هدف شوم خود ندارند.

باید همچون هفت دهه گذشته  تلاش نمایند تا تیم جوان شده و آینده‌دار استقلال بتواند در سایه حمایت عاشقان دلسوزش به راه پر از فراز و فرود خویش ادامه دهد و بتواند با کسب نتایج خوب دل ولی نعمتان خود را شاد نماید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485qjm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان سفر استقلال به امارات برای بازی با الهلال مشخص شد