//
کدخبر: ۲۲۰۱۲۲ //

راز مغضوب شدن ستاره استقلال فاش شد

استقلال در داخل خودش ماجرا‌های فراوانی دارد که اغلب آن‌ها (مثل شرایط همه تیم‌های پرطرفدار) دیر یا زود افشا می‌شود.

راز مغضوب شدن ستاره استقلال فاش شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ماجرایی که اواخر تابستان برای میلاد زکی‌پور رخ داد و کلی سروصدا راه انداخت. بازیکن کم‌حاشیه‌ای که در ابتدای فصل بازیکن ثابت استقلال در جناح چپ بود، ولی ناگهان همه چیز عوض شد و این مدافع از حضور در جمع نفرات اصلی محروم شد و حتی برای مقطعی کوتاه جزو لیست ۱۸ نفره نیز قرار نمی‌گرفت! داستانی که عده‌ای آن را به تمایل آندره‌آ استراماچونی برای استفاده از هروویه میلیچ ربط می‌دادند که البته چندان هم بی‌ربط نبود، ولی مسائل دیگری هم در میان بود که حالا قسمت‌هایی از آن افشا شده است.

داستان استیکر

با آمدن میلیچ، عده‌ای جایگاه میلاد زکی‌پور را در استقلال از دست رفته می‌دیدند و حضور او در ترکیب اصلی هم مزید بر علت شد تا مرد شمالی استقلال از شرایط موجود ناراحت شود. در همین خصوص بعضی از اطرافیان تیم مدعی هستند میلاد برای نشان دادن ناراحتی خودش یک استیکر بیانگر احساس فردی ناراحت را برای سباستین فرستاده و دستیار ایتالیایی استراماچونی هم آن را به سرمربی تیم نشان داده است! خلاصه رؤیت این استیکر همانا و مغضوب شدن میلاد هم همان. زکی‌پور را به مسجدسلیمان نبردند و پس از آن مجال حضور در شهرآورد را هم از کف داد تا به معنای واقعی کلمه دردسر برایش درست شود. تنبیهی که انصافاً بسیار سختگیرانه بود و اگر قرار بر مبارزه با بازیکن‌سالاری بود، حداقل ۲ بازیکن دیگر در استقلال طی ۱۵ روز گذشته کار‌هایی انجام داده‌اند که حداقل حکم برای آن‌ها (اگر تنبیه زکی‌پور را معیار قرار بدهیم که جزو بی‌حاشیه‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود) محرومیت تا نیم‌فصل است، اما با هیچ‌کدام از آن‌ها تا امروز برخوردی صورت نگرفته است!

فرشته نجات

رابطه میلاد زکی‌پور و استراماچونی خوب نبود، اما نمایش فوق‌العاده ضعیف میلیچ در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس موجب شد تا مرد ایتالیایی که به واسطه ناکامی در شهرآورد حسابی زیر فشار قرار داشت، دوباره سراغ میلاد برود. در واقع رقیب کروات میلاد با بازی ضعیف خودش برای زکی‌پور نقش فرشته نجات را ایفا کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان