//
کدخبر: ۲۱۹۹۰۳ //

مشاوره‌های مخفی استراماچونی با استقلالی ها

شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال حاکی از این است که استراماچونی پیش از بازی‌ها با چند بازیکن با تجربه تیم مشورت می‌کند.

مشاوره‌های مخفی استراماچونی با استقلالی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از شکست استقلال در دیدار با پرسپولیس و بعد از آن تساوی با ذوب‌آهن در اصفهان، زنگ خطر با صدای بلندتری برای آندره‌آ استراماچونی به صدا درآمد. جلسه‌ای که استراماچونی با امیرحسین فتحی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کرد و صحبت‌هایی که از طرف اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال (در گفتگو با خبرورزشی که گفت صبر باشگاه استقلال اندازه دارد) عنوان شد همگی حکایت از آن داشت که باشگاه خیلی برای استراماچونی و نتایج خوب احتمالی اش منتظر نمی‌ماند.

در همان روزها، آندره‌آ استراماچونی که همچنان اصرار داشت رحمان رضایی برای دستیاری اش باید به کادر فنی اضافه شود وقتی با مخالفت چند باره کادر مدیریتی باشگاه مواجه شد ترجیح داد برای ورود به مسابقات بعدی از بازیکنان بزرگتر تیم همفکری بگیرد.

شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال حاکی از این است که استراماچونی با صدا زدن سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری و البته وریا غفوری نشست‌های متعددی پیش از دیدار با گل ریحان و پس از آن قبل از گل گهر سیرجان برگزار کرد. استراماچونی در این جلسات درباره وضعیت درونی تیم و شرایط تک‌تک بازیکنان سؤال می‌کرد و اینکه کدام نفرات از هر نظر (روحی و جسمی) آمادگی صددرصدی دارند؟ ستاره‌های باتجربه‌تر استقلال نیز با اعلام این مسائل نکات مهم را به استراماچونی متذکر شده‌اند. اینکه فلان بازیکن بازی نکند بهتر است یا ذخیره فلان پست شرایط بهتری نسبت به نفر اصلی دارد. اقدامی مثبت که خیلی از مربیان به آن عادت دارند.

استراماچونی هم که در دیدار با گل ریحان از این تجربه مثبت یک برد روحیه‌بخش در دیداری ۱۲۰ دقیقه‌ای به دست آورده بود قبل از دیدار با گل گهر نیز همان کار را تکرار کرد، اما نکته جالب توجه در این بین مشورت برای تعویض بازیکن با یکی از بازیکنان تیم بود.

شنیده‌ها از درون تیم استقلال مشخص می‌کند استراماچونی در هر دو دیدار اخیر استقلال برای انجام برخی تعویض‌ها از یکی از اعضای تیم مشورت گرفته و با تأکید همان فرد که البته جزو نفرات کادر فنی نیست بازیکن تعویض کرده است. تعویض‌هایی که البته جواب هم داده و استراماچونی نیز از این اقدام خود خرسند شد چرا که معتقد است از کسی در امور هدایت تیم مشورت می‌گیرد که خطر نشستن جای خودش را ندارد! چرا که به طور مشخص استراماچونی پیش از ورود به ایران به شدت نسبت به این موضوع که در ایران دستیاران ایرانی پس از مدتی جای سرمربی خارجی را می‌گیرند، ترسیده است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان