//
کدخبر: ۲۱۹۷۴۲ //
انصاری فرد بمب نقل و انتقالاتی زمستان ایران؟

خبر عجیب روزنامه الرایه قطر علیه کریم انصاری فرد

روزنامه قطری الرایه در ادعایی عجیب عنوان کرد که کریم انصاری فرد از تیم السیلیه قطر کنار گذاشته می‌شود تا مهاجم خارجی دیگری توسط این باشگاه خریداری شود.

 خبر عجیب روزنامه الرایه قطر علیه کریم انصاری فرد
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ قطر با هیجان بیشتری دنبال می‌شود و باشگاه های مختلف برای قرارگیری در جمع مدعیان تلاش می‌کنند. فصل گذشته در کنار السد و الدحیل، تیم سرمه ای پوش السیلیه نیز موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و برای نخستین بار به این رقابت قاره راه یابد. مدیران این باشگاه که سامی طرابلسی تونسی را روی نیمکت داشتند، در تابستان به سراغ گزینه های جذاب برای خط حمله خود رفتند و در نهایت کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی شاغل در اروپا را به خدمت گرفتند.

انصاری فرد 29 ساله پس از بازی در تیم های پرسپولیس و تراکتور، به اوساسونا رفت و سپس درخشش در تیم هایی چون پانیونیوس، المپیاکوس و ناتینگهام فارست را نیز تجربه کرد. او در لیگ یونان تا آستانه کسب عنوان آقای گلی نیز پیش رفت اما در نهایت نتوانست کفش طلا را از آن خود کند. در چمپیونشیپ انگلستان این مهاجم ایرانی فرصت خیلی زیادی برای نمایش توانایی هایش پیدا نکرد و سرانجام با طی دوره ای ناموفق در انگلستان، به لیگ ستارگان قطر و تیم السیلیه پیوست.

او در چند هفته ابتدایی درخشش قابل توجهی را از خود نشان داد و توانست دو گل بزند که یکی در هفته نخست و دیگری در جریان شکست 3-1 مقابل السد بود. کریم همچنین در بازی های ملی هم نقش خود به عنوان گلزن تیم ایران را به خوبی ایفا کرد و در بازی با هنگ کنگ و کامبوج، پنج بار دروازه حریفان را گشود تا یکی از بهترین دوره های فوتبال خود را سپری کند.

EkAM4StTl9TJ

اما با این حال روزنامه الرایه قطر در گزارش مفصلی که از احتمالات پنجره زمستانی لیگ قطر منتشر کرده، از جدایی احتمالی کریم انصاری فرد از تیم السیلیه نوشته و عنوان کرده که شاید او از این تیم برود تا جا برای یک مهاجم خارجی دیگر باز شود.

در این گزارش همچنین آمده است: السیلیه یکی از تیم هایی است که احتمالا تغییرات زیادی را در نیم فصل خواهد داشت. آن ها ثبات خوبی در این فصل نداشته اند و نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و در جایگاه هشتم و به دور از کورس مدعیان هستند. این در حالی است که این تیم فصل گذشته جزو سه تیم بالانشین جدول بود و به لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافت. انصاری فرد و بوصوفه که نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند، احتمال دارد در ژانویه جدا شوند.

این گزارش در حالی منتشر شده که پیش از شروع فصل نیز انصاری فرد مشتریان پروپاقرصی در لیگ ایران داشت و حالا اگر ادعای عجیب روزنامه الرایه به حقیقت منجر شود، بی تردید باشگاه های بزرگ لیگ ایران از جمله سرخابی ها، خوشحال خواهند شد چرا که فرصت این را خواهند داشت تا یک مهاجم باکیفیت داخلی را جذب کنند.

کریم انصاری فرد حالا در اردوی تیم ملی است و احتمالا واکنشی به این گزارش نخواهد داشت اما باید دید در قطر مدیران باشگاه السیلیه چه واکنشی نسبت به این شایعات نشان می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان