تاریخ انتشار: 1398/07/22 11:32
کد خبر: 84486

دوشنبه 22 مهر/اعلام آرای کمیته وضعیت/ بادران، کارون اروند و داماش محکوم شدند!

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاهها اعلام کرد.
دوشنبه 22 مهر/اعلام آرای کمیته وضعیت/ بادران، کارون اروند و داماش  محکوم شدند!

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه پیکان از باشگاه  پدیده خودرو مشهد در خصوص مطالبه حق آموزش علیرضا اسدی ، کمیته وضعیت خواسته باشگاه پیکان در محکومیت باشگاه پدیده خودرو مشهد را محمول بر صحت ندانسته و خواسته خواهان را رد کرد.

*در پی شکایت محسن بنگر از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 70 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت رضا اسدی از باشگاه کارون اروند خرمشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عبدالکریم اسلامی از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال طبق صورتجلسه مورخ 27 شهریورماه 98 محکوم گردید. همچنین در صورت عدم پرداخت در مهلت تعیین شده علاوه بر افزایش بدهی به میزان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال مجازات یا مجازت های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل و انتقالات تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

*در پی شکایت وحید رضایی از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*با توجه به شکایت پویا پورعلی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 393 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 872 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت سعید واسعی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 740 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 10 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxrzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رایکا بابل - بادران؛بابل در انتظار نخستین پیروزی/کاظمی در اندیشه صدر نشینی