تاریخ انتشار: 1398/07/22 10:36
کد خبر: 84494

مصدومیت دو مهره کلیدی رئال در آستانه بازی‌های حساس

دو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در شب مصاف رودرروی تیم‌های ملی کشورهای‌شان آسیب دیدند و ممکن است بازی‌های بعدی تیم باشگاهی‌شان را از دست بدهند.
مصدومیت دو مهره کلیدی رئال در آستانه بازی‌های حساس

تیم‌های ملی فوتبال ولز و کرواسی شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب دیدارهای مرحله انتخابی یورو 2020 در شهر کاردیف به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در جریان این بازی دو تا از ستاره‌های تیم فوتبال رئال مادرید، لوکا مودریچ در ترکیب تیم ملی کرواسی و گرث بیل در تیم ملی فوتبال ولز دچار مصدومیت شدند آن هم در حالی که یک ماه حساس پیش روی کهکشانی‌ها قرار دارد.

بیل در جریان این بازی گلی زد که باعث فرار تیمش از شکست خانگی شد و با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ولز هر سه تعویض‌اش را انجام داده بود مجبور شد با وجود مصدومیت تا پایان مسابقه در میدان بماند ودر نهایت لنگان لنگان از میدان خارج شد، البته رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز در پایان بازی اعلام کرد که مصدومیت ستاره رئال مادرید چندان جدی نیست.

در همین حال مودریچ هم به دلیل تکلی که در دقایق پایانی بازی هری ویلسون روی پای او زد و بابت آن هم کارت زرد گرفت، آسیب دید. او به سبب همین مصدومیت مجبور به ترک میدان شد اما بدون نیاز به برانکارد از زمین بازی خارج شد.

دو ستاره رئال مادرید در حالی آسیب دیده‌اند که این تیم پس از بازی‌های ملی، دو بازی محکوم به برد مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا دارد و دوازده روز دیگر هم در ال‌کلاسیکو میهمان بارسلونا خواهد بود.

با تساوی تیم‌های ملی ولز و کرواسی در خانه ولزی‌ها، کرواسی 14 امتیازی شد و در صدر جدول گروه E باقی ماند. ولز اما با 8 امتیاز در رده چهارم ماند تا صعودش به خطر بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yajrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بارسلونا به نیمار: منتظر پیشنهاد جدید ما بمان