تاریخ انتشار: 1398/07/22 10:21
کد خبر: 84496

محبی:از همه رسانه ها عذرخواهی کردم؛هنوز اتفاق خاصی رخ نداده

محمد محبی پدیده جدید فوتبال ایران که با گلزنی مقابل کامبوج نظرها را به سمت خود جلب کرده است دوست دارد آرام و بی حاشیه فوتبال بازی کند و سعی می کند کمتر مصاحبه کند.
محبی:از همه رسانه ها عذرخواهی کردم؛هنوز اتفاق خاصی رخ نداده

این بوشهری که امسال از شاهین راهی سپاهان شده و در لیگ برتر هم خوش درخشید تا مرد بلژیکی تیم ملی او را بپسندد در ابتدای مصاحبه اش گفت: لطفا عذر من را بپذیرید کمتر مصاحبه می کنم و از همه رسانه های محترم که این چند روز زنگ زده اند عذرخواهی کردم چرا که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده؛ بازی با لباس تیم ملی افتخاریست بزرگ که با گلزنی هم توام شود عالی است.

محبی ادامه داد: در مورد حرف و حدیث های مطرح شده فقط باید بگویم ازانتخاب سپاهان خوشحالم. سالی که در لیگ یک هم بودم مسولان باشگاه سپاهان از طریق مدیر برنامه هایم به باشگاهم (شاهین)  شهرداری نامه زدند که من را می خواهند اما تیم در بوشهر شرایط ویژه ای برای رسیدن به لیگ برتر داشت و من باید دینم را به بوشهری ها ادا می کردم که شکر خدا ماندم و تیم لیگ برتری شد و من هم به عنوان بازیکن آزاد راهی سپاهان شدم. سپاهان باشگاه بزرگی است که بازی کردن در این تیم برایم ارزشمند است.اعتماد به نفسی که آقای قلعه نوعی به من داد و بزرگترهای سپاهان که انصافا کنارم هستند باعث شده تا خوب و منطقی لیگ را استارت بزنم.آرامش خاصی در اصفهان دارم و امسال می خواهم به اتفاق هواداران اصفهانی موفقیت های خوبی را بدست بیاورم.

بازیکن سپاهان و تیم‌ملی گفت: دوسال پیش که در لیگ دو با شاهین راهی لیگ یک شدیم به دوستانم گفتم باید به تیم ملی برسم و هرگز کوتاه نمی آیم.لحظه ای که سرود مقدس کشورم را کنار دیگر بازیکنان زمزمه می کردم آنقدر غرورانگیز بود که قابل مقایسه با هیچ اتفاقی نیست. بزرگترهای تیم ملی خیلی به من کمک کردند به خصوص آقا مهدی طارمی که همشهری من است به عنوان یک با تجربه لطف زیادی به من دارد.

ملی پوش جدید فوتبال ایران از ویلموتس بابت اعتمادش قدردانی کرد و افزود: بازی کنار این ستاره ها لذتبخش است و هر وقت کادر فنی صلاح بداند به میدان خواهم رفت.ابتدای راه هستم و باید فقط به هدف های بزرگم فکر کنم .در طول روز تلفن همراهم روی حالت پرواز است مگر آنکه بخواهم با خانواده ام تماس بگیرم. لطف محبت دوستانم تمامی ندارد و کلی پیام تبریک داشتم اما راستش در دنیای مجازی هیچ فعالیتی ندارم و نمی خواهم تمرکزم بهم بخورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jr99

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیرعامل سابق پرسپولیس: نه این آقا را تاکنون دیده‌ام و نه تماسی داشته‌ایم
ستاره کنونی تیم ملی و سپاهان را نخواست؟