//
کدخبر: ۲۱۹۶۲۷ //

عضویت ایران در کمیته جوانان فدراسیون جهانی دارت

ایران به عنوان میزبان اولین دوره مسابقات دارت کشورهای اسلامی معرفی شد و به عضویت کمیته جوانان فدراسیون جهانی این رشته درآمد.

عضویت ایران در کمیته جوانان فدراسیون جهانی دارت
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، در حاشیه مسابقات جهانی دارت که در شهر کلوژ رومانی برگزار شد، کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت ایران به همراه پریسا بابا محمدی علاوه بر حضور در جلسه اتحادیه فدراسیون جهانی، نشست جداگانه ای با رئیس و نایب فدراسیون جهانی و همچنین جلسه با روسای کشورهای اسلامی برگزار کردند.

در جلسه کشورهای عضو فدراسیون جهانی دارت برای اولین بار کمیته جوانان رت تشکیل دادند و اعضای آن با رای گیری انتخاب شدند و ایران هم به عنوان یکی از 5 عضو این کمیته برگزیده شد.

همچنین به پیشنهاد انجمن دارت ایران اولین جلسه فدراسیون‌های کشورهای اسلامی با حضور روسای دارت ایران، ترکیه، مصر و پاکستان تشکیل شد و تفاهم نامه ای در راستای پیشرفت و توسعه دارت در کشورهای مذکور و لزوم تعامل و مراوده بیشتر بین کشورهای اسلامی به امضا رسید و با توافق حاضرین و حمایت فدراسیون جهانی مقرر شد که اولین دوره مسابقات دارت کشورهای اسلامی اوایل سال 99 در ایران برگزار شود.

رییس انجمن دارت ایران نشست جداگانه ای با "بیل هاتر" رئیس کانادایی فدراسیون جهانی دارت برگزار کرد و ضمن توضیحاتی از عملکرد و فعالیت‌های مستمر دارت در ایران از ورود این رشته به دانشگاه‌ها و فعالیت علمی این رشته در سطح ایران و برگزاری هدفمند مسابقات کشوری، لیگ های آقایان و بانوان و رنکینگ‌های جوانان و بزرگسالان، اردوهای تیم های ملی،برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی گزارش مبسوطی را ارائه کرد که مورد توجه رئیس فدراسیون جهانی قرار گرفت. همچنین کتاب دارت اثر لیندا دافی که توسط کمیته آموزش و پژوهش انجمن دارت ایران و با همت شهابی رئیس این کمیته ترجمه شده با امضای کاروان تیم ملی جوانان به ایشان اهدا شد.

در این دیدار همچنین تقاضای ورود مدرسان بین المللی و مجرب دارت جهان و برگزاری دورهای آموزشی بین المللی در ایران مطرح شد که با حمایت رئیس  فدراسیون جهانی همراه لود و مقرر شد که این مهم بزودی در کشورمان انجام پذیرد.

نشست با نایب رییس فدراسیون جهانی و برگزاری جلسه مشترک با روسای دارت قاره آسیا از دیگر برنامه های مسئولان انجمن دارت ایران در حوزه بین الملل در رومانی بود.

تیم جوانان دارت کشورمان در رقابت‌های جهانی رومانی توسط مهرداد سیفی به مدال نقره و همچنین توسط تیم دوبل دختران متشکل از فاطمه کریمی و فاطمه صفی به نشان برنز جهان دست یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۶۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان