//
کدخبر: ۲۱۸۹۲۷ //

اشتباه بزرگ فرشید در استقلال

فرشید باقری عمل نمی کند این کار فرشید باقری درست شبیه کار فرشید اسماعیلی بود که باید عضله شکمش را جراحی کند اما او دائما این جراحی را به تعویق انداخت.

اشتباه بزرگ فرشید در استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشید باقری بازیکنی است که در هفته دوم لیگ برتر مچ پایش آسیب دید و در ۵ بازی بعدی این تیم حضور نداشت.

اینطور که خود این بازیکن وانمود می‌کند بدون عمل جراحی توانسته سلامتی خود را به‌دست بیاورد و دیروز تمرینات خود را با استقلال شروع کرد تا خود را برای بازی با سایپا در هفته هفتم لیگ برتر آماده کند. با این شرایط فرشید باقری، علی کریمی و مسعود ریگی بازیکنانی هستند که باید برای حضور در ترکیب اصلی در پست هافبک دفاعی با هم رقابت کنند اما یک نکته مهم در خصوص فرشید باقری کاملا مشهود است؛ اینکه کادرپزشکی استقلال راضی به بازگشت او نیست. وقتی کاوه ستوده می‌گوید:

    «پزشکی که متخصص مچ پا بوده فعلاً اجازه تمرین به فرشید داده است .»

یعنی به صورت مستتر می‌گوید راضی به بازگشت این بازیکن نیست. و پزشک دیگر به او این اجازه را داده است. فرشید همین اشتباه را در ابتدای فصل کرد و به خاطر اصراری که برای بازگشت داشت، پای خود را جراحی نکرد و با چند جلسه فیزیوتراپی به تمرین بازگشت که عاقبتش مصدومیت دوباره بود. در همان زمان به این بازیکن گفته شد که باید حتماً مچ پای خود را جراحی کنی و حتی مقدمات کار فراهم شد اما باقری دائما این روز و آن روز کرد تا باز هم جراحی مچ پایش به تعویق بیفتد.

فرشید باقری بعد از مدتی حالا با همان اصراری که برای بازگشت به تمرینات داشت، روز گذشته در کنار استقلالی‌ها قرار گرفت تا در بازی با سایپا در کنار تیم باشد اما شرایط موجود نشان می‌دهد پزشکان استقلال راضی به این بازگشت نبودند ضمن اینکه وقتی دفعه پیش این بازیکن از مداوای سطحی پای خود نتیجه ندید نباید دوباره تلاش بیهوده‌ای برای بازگشت داشته باشد.

این کار فرشید باقری درست شبیه کار فرشید اسماعیلی بود که باید عضله شکمش را جراحی کند اما او دائما این جراحی را به تعویق انداخت که باعث شد در آخر فصل در روزهای حساس لیگ در کنار استقلالی‌ها نباشد، بعید است که باقری بتواند با مشکلاتی که در مچ پای خود دارد تنها با فیزیوتراپی در شرایط بازی قرار گیرد.

به هرحال با تمام نگرانی‌هایی که وجود دارد فرشید باقری تصمیم گرفت بدون عمل جراحی در کنار استقلالی‌ها قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان