//
کدخبر: ۲۱۸۶۴۷ //

والورده و پوگبا می توانند کنار هم بازی کنند

مدیر برنامه های فدریکو والورده، ستاره اروگوئه ای رئال مادرید، معتقد است که این بازیکن می تواند در کنار پوگبا خط هافبک سال های آینده کهکشانی ها را تشکیل دهند.

 والورده و پوگبا می توانند کنار هم بازی کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

چند هفته پیش بود که لوکا مودریچ، ستاره کراوات رئال مادرید، دچار مصدومیت شد و زین الدین زیدان مجبور شد تا در چند بازی مهم و حیاتی از فدریکو والورده،هافبک جوان اروگوئه ای خود، در ترکیب اصلی کنار تونی کروس و کاسمیرو استفاده کند؛ موضوعی که باعث شد رسانه های اسپانیایی از این جوان ۲۲ ساله به عنوان جانشین پل پوگبا در ترکیب تیم زیدان یاد کنند؛ هافبکی که زیدان علاقه زیادی به خرید او در تابستان داشت اما در نهایت این انتقال عملی نشد.

در همین رابطه امروز جرارد رباجا، مدیر برنامه های والورده، مدعی شد که حضور این جوان اروگوئه ای در ترکیب رئال هیچ ارتباطی به انتقال پوگبا به این تیم ندارد و این دو نفر می توانند روزی در این تیم کنار یکدیگر بازی کنند. او در این باره گفت: " پوگبا بازیکن فوق العاده ای است. او می تواند روزی کنار والورده در رئال مادرید بازی کند اما شما باید کمی محتاط باشید. آینده والورده روشن است اما او نباید مغرور شود. او می داند که این شانس را داشته که در رئال مادرید بازی کند اما باید به رشد و تلاش خود ادامه دهد.

فده پسری مودب است که همیشه با احترام با دیگران رفتار می کند. او در زمین ثابت می کند که چه توانایی هایی دارد. فدریکو می داند که چه زمانی صحبت کند و چه موقعی سکوت اختیار کند. ما حالا در مورد برنده آینده توپ طلا صحبت می کنیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۶۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان