//
کدخبر: ۲۱۷۹ //

چپاروف و آندو جای چه کسانی را در استقلال تنگ می‌کنند؟

حضور کاپیتان تیم ملی ازبکستان و کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی در استقلال چند روزی است که به سوژه اصلی رسانه های ایرانی تبدیل شده است اما هنوز دقیقا کسی نمی داند این بازیکنان صاحب نام قرار است جای چه کسانی را در ترکیب اصلی بگیرند.

چپاروف و آندو جای چه کسانی را در استقلال تنگ می‌کنند؟

به گزارش گروه ورزشی فرتاک نیوز، علیرضا منصوریان بعد از ناامید شدن از نمایش بعضی از ستاره های فصل نقل و انتقالات تیمش، ترجیح داد در بازی با سپاهان و نفت تهران در هفته پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر از ترکیبی جوان استفاده کند. ترکیبی که سرمربی جوان استقلال از آن به عنوان بنزین سبز خود یاد کرد و حالا به نظر با اضافه شدن آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف مجبور است بعضی از آنها را نیمکت نشین کند. اگر این پیش بینی که منصوریان قصد دارد از این 2 بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند درست باشد، میانگین سنی ترکیب اولیه استقلال به شکل قابل توجهی بالا می رود و این موضوع شاید برخلاف ادعای اولیه سرمربی جوان آبی ها باشد.

 

 

آندو سیستم استقلال را تغییر می دهد

 

حضور آندرانیک تیموریان به جز تغییر در ترکیب استقلال، سیستم این تیم را هم به طور کل تغییر خواهد داد. استقلال در بیشتر بازی های نیم فصل اول با سیستم 2-4-4 لوزی به میدان رفت اما با حضور آندو سیستم استقلال به 1-3-2-4 تغییر خواهد کرد، سیستمی که در آن آندرانیک تیموریان به عنوان هافبک تخریبی بازی می کند و امید ابراهیمی می تواند آزادانه در حملات شرکت کند. 

 

با این شرایط منصوریان مجبور است به جای آندو یک مهاجم از ترکیب تیمش بیرون بگذارد و کاوه رضایی در نیم فصل دوم تک مهاجم استقلال خواهد بود. در نیم فصل اول جابر انصاری، محسن کریمی و علی قربانی بازیکنانی بودند که به تناوب در خط حمله استقلال به میدان رفتند و حالا در سیستم جدید آبی ها جایی در ترکیب اصلی حداقل در پست مهاجم نخواهند داشت.

 

 

 

چپاروف و معمای پیچیده اسماعیلی، حق دوست

 

بعد از نیمکت نشینی بختیار رحمانی در بازی با نفت در لیگ برتر و جام حذفی و بازی با سپاهان مجتبی حق دوست و فرشید اسماعیلی بازیکنانی بودند که با تناوب در پست هافبک پشت مهاجم استقلال به میدان رفتند و حالا با حضور چپاروف موقعیت آنها هم کمی به خطر می افتد. 

 

این در حالی است که این دو بازیکن در بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته اند، موفق شده اند به خوبی نظر مثبت منصوریان را جلب کنند و حالا منصوریان برای نیمکت نشین کردن یکی از آنها با چالشی بزرگ روبه رو است.

ترکیب احتمالی استقلال با حضور سرور چپاروف و آندرانیک تیموریان به شرح زیر خواهد بود:

 

سید حسین حسینی، مجید حسینی، لئاندرو پادوانی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، محسن کریمی، جابر انصاری و کاوه رضای.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان