//
کدخبر: ۲۱۷۸۵۸ //

بشار می‌تواند بازیساز شود تا نوراللهی جای کمال بازی کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم تا یک نیم‌فصل نگذرد عیار تیم‌ها مشخص نمی‌شود به همین دلیل کالدرون به زمان نیاز دارد.

بشار می‌تواند بازیساز شود تا نوراللهی جای کمال بازی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن عاشوری پیشکسوت پرسپولیس و مربی تیم خوشه طلایی ساوه که با شایستگی موفق شده تیمش را در رقابت‌های دسته اول در صدر جدول قرار دهد در مورد شرایط حضور در این رقابت‌ها و بازی جام‌حذفی مقابل شاهین شهرداری بوشهر با ما به گفتگو نشست.

ابتدا از شرایط لیگ یک و صدرنشینی در این رقابت‌ها شروع کنیم.

محسن عاشوری:

    خوشبختانه امسال بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم؛ بازیکنانی که با علاقه کار می‌کنند و در رأس باشگاه هم مدیر‌عاملی حضور دارد که بسیار علاقه‌مند به فوتبال است. ما هم فعلاً در صدر قرار داریم، اما هنوز اول فصل هستیم و راه سخت و پر‌فراز و نشیبی را پیش رو داریم به همین دلیل امیدوارم تیممان را تقویت کنیم تا در ادامه راه هم بتوانیم موفق عمل کنیم.

چطور در جام حذفی در دیداری که با نتیجه ۲ بر صفر از شاهین پیش بودید در نهایت باختید؟

محسن عاشوری:

    موقعیت‌های زیادی درست کردیم، اما یکی از نقطه ضعف‌هایمان این است که از فرصت‌های خوب استفاده نمی‌کنیم و گلر تیم شاهین هم در روزی که چند فرصت خوب را از ما گرفت یکی از عوامل اصلی موفقیت تیمش بود تا نهایتاً بازی ۳-۳ مساوی تمام شود و ما در ضربات پنالتی بازنده باشیم؛ ضرباتی که با درخشش دروازه‌بان خارجی تیم شاهین همراه بود. ماکسیم روز فوق العاده‌ای داشت و در پنالتی و جریان بازی فرصت‌های زیادی را از تیم ما گرفت و شاید یکی از دلایل موفقیت تیمش بود.

شما تمرین پنالتی برای بازیکنان تیمتان در نظر نگرفتید؟

محسن عاشوری:

    نه، من اعتقادی به تمرین پنالتی ندارم، چون معتقدم پنالتی یک مهارت فردی و ذهنی است که خود بازیکن هم وقتی کار به ضربات پنالتی کشیده می‌شود قادر است با به کار بردن جنبه تکنیکی کار و مسئله روانی پشت ضربه قرار بگیرد. از طرفی اگر تمرین پنالتی کنیم بازیکنان فکر می‌کنند ما دنبال مساوی و کشاندن بازی به ضربات پنالتی هستیم.

در مورد پرسپولیس بگویید.

محسن عاشوری:

    به نظرم تا یک نیم‌فصل نگذرد عیار تیم‌ها مشخص نمی‌شود به همین دلیل کالدرون به زمان نیاز دارد. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و شرایط خوبی برای بازی‌های داخلی دارد، اما امیدوارم کالدرون با بالا بردن کیفیت بازیکنان آن‌ها را برای آسیا آماده کند.

تغییرات کالدرون را می‌پسندید؟

محسن عاشوری:

    من فکر می‌کنم اگر در بازی‌های لیگ تغییرات خوبی انجام نشود بهتر است، چون بیشتر بازیکنان قدیمی پرسپولیس به کار کنار یکدیگر عادت کرده‌اند و هماهنگی و درک متقابل از بازی کنار هم دارند.

فکر نمی‌کنید پرسپولیس در پست پلی‌میکر مشکل دارد؟

محسن عاشوری:

    در درجه اول غیبت کمال به پرسپولیس لطمه زده و نوراللهی مجبور است در پست هافبک دفاعی هم بازی کند، اما در عین حال اگر نوراللهی در پست هافبک دفاعی بازی کند و بشار به عنوان هافبک بازیساز بازی کند حتماً موقعیت‌های گل خوبی برای بازیکنان ساخته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان