تاریخ انتشار: 1396/07/20 16:46
کد خبر: 178571

تعریفِ و تمجید و غریب مهدی تار تار از فیروز کریمی

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: فردا مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی بی‌پروا بازی می‌کنیم.

تعریفِ و تمجید و غریب مهدی تار تار از فیروز کریمی

مهدی تارتار ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش گفت: از شهر تبریز خاطر خوشی دارم، چه آن زمان که بازیکن تیم تراکتورسازی بودم و چه آن زمان که سرمربی تیم گسترش فولاد بودم.

وی اضافه کرد: فردا برابر تیم تراکتورسازی بازی داریم که از بازیکنان جوان خوبی بهره می‌برد و بازی با این تیم در حضور تماشاگرانش بسیار سخت است.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم افزود: اما تیم پارس جنوبی تیم صدرنشین لیگ برتر است و می‌خواهیم همچنان رده اول را حفظ کرده و نشان دهیم که بی‌جهت در صدر جدول حضور نداریم.

تارتار مطرح کرد: ضمن احترام به تراکتورسازی باید بگویم برای 3 امتیاز آمدیم و بی‌پروا بازی خواهیم کرد، امتیازات خوبی کسب کردیم، اما کسی از تیم ما انتظار قهرمانی ندارد.

تارتار عنوان کرد: محسن فروزان با گذشته‌اش فاصله گرفته و بازیکن دیگری شده و می‌داند که چقدر می‌تواند در آرامش به تیم کمک کند.

وی در مورد سرمربی تیم گسترش فولاد که پدرزنش است، گفت: آقای کریمی از مربیانی با دانش فوتبال کشور است و از مربیانی است که باید همیشه در لیگ برتر فعالیت داشته باشد و در مورد بازی تیمم با تیم ایشان که هفته اول دور برگشت است، زود است سخن بگویم.

سرمربی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: حامد نورمحمدی مدافع پرتجربه خود را به دلیل محرومیت نداریم و امید سینگ و دشتی را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8gqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جابجایی بین کمالوند و کریمی روی نیمکت صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد