تاریخ انتشار: 1398/07/10 19:41
کد خبر: 85737

رئال شب دشواری در استانبول خواهد داشت

توماس توخل سرمربی پی اس جی به رئال مادرید هشدار داد که در برابر گالاتاسرای کار مشکلی پیش رو خواهد داشت.

پاری سن ژرمن در دیدار دوم خود در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای رفت. تیم پاریسی توانست در این دیدار با تک گلی که مائورو ایکاردی به ثمر رساند به پیروزی برسد تا 6 امتیازی شود. با توجه به نتایج ضعیف رئال، به نظر کار صعود پی اس جی از گروه به عنوان صدرنشین را باید قطعی دانست.

توماس توخل سرمربی پی اس جی بعد از بازی گفت:« فکر نمی‌کنم که در لیگ قهرمانان اروپا بهتر از لیگ فرانسه بازی می‌کنیم. تفاوت بسیار زیادی بین این دو رقابت وجود دارد. از اینکه در دو دیدار خود در لیگ فرانسه تن به شکست دادیم احساس خوبی نداریم اما نباید فراموش کرد که بازیکنان ما ربات نیستند. هر سه روز یک بار باید به میدان برویم و این اصلا آسان نیست. بازیکنان باید از نظر ذهنی و بدنی بسیار آماده باشند.»

او درباره تساوی 2-2 رئال برابر کلوپ بروژ گفت:« در گروه متعادلی قرار داریم. در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیداری آسان نیست. ما هم بازی سختی برابر کلوپ بروژ خواهیم داشت. باید به رئال هشدار دهم که در ترکیه هم بازی آسانی برابر گالاتاسرای نخواهد داشت و باید مواظب باشد. فضای موجود در ورزشگاه گالاتاسرای خیره کننده است و شرایط را برای حریف سخت می‌کند. تا الان چنین طنین صدایی را در هیچ ورزشگاهی نشنیده بودم.

این پیروزی را به راحتی به دست نیاوردیم بلکه برای آن جنگیدیم. وضعیت زمین چمن ورزشگاه خوب نبود و بازی شبیه به میدان جنگ شده بود. گالاتاسرای در یک سال اخیر تنها سه بار تن به شکست داده بود و این پیروزی را به سختی اما با شایستگی به دست آوردیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mxogj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جدید فوق ستاره یوونتوس در لیگ قهرمانان