//
کدخبر: ۲۱۷۲۷۵ //

افشاگری عجیب سنگربان آبی پوشان

صبحت های سنگربان جوان استقلال به خوبی نشان داد که عده ای رحمتی را مجبور به جدایی کردند.

افشاگری عجیب سنگربان آبی پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

سید حسین حسینی سنگربان جوان استقلال که در فصل جاری با خیال راحت در درون دروازه به میدان می رود به یکباره سخنان عجیبی را بر زبان آورد و دست به افشاگری زد.

حسین حسینی به سخنانی که علی خطیر بر زبان آورد واکنش نشان داد و اظهار نظری را بر زبان آورد که کاملا روشن می کند که وضعیت در آبی پوشان اصلا خوب نبوده و نیست و مدیران و بعضی افراد نزدیک به باشگاه و البته بازیکنان بیشتر از هر کس و چیزی به خود باشگاه ضربه وارد کرده اند.

حسین حسینی در بخشی از صحبت های خود گفت:

    خطیر‌ گفت خوب دهن رحمتی رو سرویس کردی.

او در ادامه صحبت های خود تاکید کرد که اگر خطیر ادامه دهد سخنان زیادی برای افشاگری خواهد داشت و این کاملا روشن می کند که در استقلال باند بازی وجود دارد و عده ای دست به دست هم دادند تا ستاره های تاثیر گذار این تیم مثل پژمان منتظری و سید مهدی رحمتی از تیم جدا شوند.

رحمتی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار استقلال بود و در کنار آنکه توانایی فنی بسیار بالایی داشت می توانست با تجربه بالا این روزها آرامش را به خط دروازه و دفاعی استقلال برگرداند.

استقلال در فصل جاری عملکرد ناامید کننده ای در خط دروازه و دفاعی داشته است و اگر رحمتی حتی نیمکت نشین هم بود الان تیم چنین شرایطی نداشت.

صحیت های حسینی به خوبی نشان می دهد که عده ای باعث شدند تا رحمتی مجبور به فرار و جدایی از استقلال شود. او الان در پدیده آرامش لازم را دارد و به خوبی از دروازه این تیم محافظت کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان