//
کدخبر: ۲۱۶۱۵۷ //

عابدزاده:هر وقت صلاح باشد، پسرم را به تیم ملی دعوت می‌کنند

عقاب آسیا گفت: وقتی ازدواج کردید باید تا آخر عمرتان با همسرتان زندگی کنید، احترامش مثل احترام به پدر و مادر واجب است.

عابدزاده:هر وقت صلاح باشد، پسرم را به تیم ملی دعوت می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم «اف‌سی عابد» صبح چهارشنبه در لیگ تهران بازی داشت، احمدرضا عابدزاده، مالک و مدیرعامل این باشگاه برای دیدن بازی از متل قو به تهران آمده بود. با هماهنگی خودش به ورزشگاه الغدیر رفتیم و ۲ ساعتی را کنار عقاب آسیا گذراندیم. عابدزاده از اول شرط کرده بود در مورد فوتبال ایران و شهرآورد تهران سؤالی نپرسیم.

تیمش چهارشنیه هم برنده شد و در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی صعود به لیگ دسته سوم است. عابدزاده در نیمه دوم بازی وقتی یکی از بازیکنانش به داور اعتراض کرد، وارد عمل شد. به سرمربی تیم دستور داد او را تعویض کند و در ادامه به آن بازیکن اجازه نداد روی نیمکت بنشیند و با صدای بلند به او گفت مگه نگفتم هیچ‌کس حق اعتراض به داور را ندارد؟! برو توی رختکن و... پس از پایان بازی با عابدزاده به رختکن رفتیم. او با وجود پیروزی ۶ بر یک تیمش اخم و شروع به صحبت برای بازیکنان تیمش کرد و گفت: مگر نگفته‌ام به جز کاپیتان هیچ‌کس حق ندارد با داور صحبت کند؟ آن وقت دست‌تان را جلوی داور بالا هم می‌گیرید و حرف می‌زنید! از دفعه بعد هرکس با داور بد صحبت کند بیرونش می‌کنم! اینجا باشگاه اف‌سی عابد است. اسم و اعتبارم اینجاست. دلال‌بازی نداریم. دلالی کنار یک نفرتان ببینم، جفت‌تان را با سیلی می‌فرستم بیرون!

عابدزاده سپس از بازیکنانش سؤال کرد چند نفرتان متأهل هستید؟ فقط یک نفر دستش را بالا گرفت! عابدزاده ادامه داد: هرکس اختیار خودش را دارد. من توی جوانی ازدواج کردم، اما پسرم مجرد است و حتی به او هم اجبار نمی‌کنم ازدواج کند، چون خودش باید تصمیم بگیرد، اما یک چیزی یادتان باشد؛ وقتی ازدواج کردید باید تا آخر عمرتان با همسرتان زندگی کنید، احترامش مثل احترام به پدر و مادر واجب است. من هنوز که اینجا دارم برای شما حرف می‌زنم صحبت‌های خدا بیامرز پرویز دهداری توی گوشم است. راهنمایی او به من خیلی کمک کرد شما هم از راهنمایی بزرگ‌تر‌ها استفاده کنید. کسی از شنیدن نصحیت بزرگ‌تر ضرر نکرده است.

عابدزاده گفت: کسی سؤالی دارد؟ یکی از بازیکنان سؤال کرد شما طرفدار پرسپولیس هستید یا استقلال؟ عابدزاده با جدیت گفت: خانه من تیم تام اصفهان است. از آنجا پیشرفت کردم و از تام به تیم ملی رسیدم. هرگز گذشته را فراموش نکنید و آینده را بسازید.

هنگام خروج با عابدزاده درباره امیر صحبت کردیم، گفت: بازی‌اش را دیدم، خیلی خوب بازی کرد. خدا را شکر خودش را جا انداخته. دیدم بعد از بازی به زبان پرتغالی صحبت می‌کند. با نمره ۷/۷ بهترین بازیکن میدان شد. من و خانواده برایش خوشحالیم. پرسیدیم چرا به تیم ملی دعوت نشد که عابدزاده گفت: نمی‌دانم! دارد کارش را می‌کند و هر وقت صلاح باشد، دعوتش می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان