//
کدخبر: ۲۱۶۱۰۶ //

نکونام: از موقعیت ها استفاده نکردیم و برنده نشدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وقتی تیمی خوب دفاع می‌کند، باید از موقعیت‌ها استفاده کرد که ما استفاده نکردیم.

نکونام: از موقعیت ها استفاده نکردیم و برنده نشدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت:  می‌دانستیم بازی فنی خواهد بود. وقتی تیمی خوب دفاع می‌کند، باید از موقعیت‌ها استفاده کرد که ما استفاده نکردیم و برنده نشدیم. حریف دفاع می‌کرد و موقعیت گل کمی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه ضربات شاگردانش در دیدار امروز تبدیل به گل نشد، ادامه داد: بازیکنان امروز در ارسال پاس‌های 5 متری و 10 متری اشتباه داشتند که این مسئله به ما ضربه زد و بابت این موضوع از بازیکنانم گله‌مند هستم. در این شرایط یک مربی نمی‌تواند کاری انجام دهد. در واقع این موضوع باعث می‌شود که پس از لو دادن توپ به دنبال پس گرفتن آن باشیم و به زحمت بیفتیم.

سرمربی فولاد گفت: شرایط تیم خوب است. ما سعی کردیم مشکلات دفاعی را برطرف کنیم و حالا باید شرایط بهتری را برای خط حمله به وجود بیاوریم. از یکسری مسائل گله‌مند هستم که مهمترینش همین عدم پاس‌های کوتاه صحیح بود. ما نیاز به برد داشتیم و اگر در ابتدای بازی به گل می‌رسیدیم و پاس‌های کوتاه اشتباه نمی‌دادیم، به هدف‌مان می‌رسیدیم، اما اینها امروز مشکل‌ساز شد.

نکونام درباره تعویض‌هایش عنوان کرد: احمد عبدالله‌زاده نزدیک به مصدومیت بود و به همین دلیل بیرون آمد. در ادامه بیت‌سعید را به زمین فرستادیم تا با تغییرات تاکتیکی بتوانیم از کناره‌ها ضربه بزنیم. در واقع تغییرات ما به جز یک مورد که اجباری بود، بقیه‌اش هجومی بود.

وی درباره اعتراض هواداران فولاد در دقایق پایانی و سر دادن شعار «حیا کن، رها کن» گفت: فوتبال یک واقعیت دارد. امروز سپاهان 2 بر صفر مقابل پرسپولیس پیروز شد. هواداران توقع برد دارند. ما به لحاظ دفاعی خوب هستیم و باید در حمله هم خوب باشیم. تیم ما مقابل همین سپاهانی که امروز برنده شد، بدون 6 بازیکن اصلی‌اش به مساوی رسید و یک موقعیت گل هم به این تیم ندادیم. با خودم تعارف ندارم و اگر مشکلی باشد، مطرح می‌کنم. ما باید تلاش کنیم که بهتر شویم. همین تیم پیکان که امروز با ما بازی کرد، هفته گذشته 6 گل زده بود و تاکنون نیز 10 گل به ثمر رسانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۱۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان