//
کدخبر: ۲۱۵۲۳۳ //

به خدا فوتبال ارزش این کارها را ندارد/ما خوب بازی کردیم و به حقمان رسیدیم!

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم می گوید اعضای تیم سایپا از دقیقه یک مسابقه جمعه تا همین امروز در حال شلوغ کاری هستند.

به خدا فوتبال ارزش این کارها را ندارد/ما خوب بازی کردیم و به حقمان رسیدیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار درباره پیروزی تیمش مقابل سایپای تهران عنوان کرد: بازی خیلی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم. ما کاملا در این بازی سرتر از حریف بودیم و توانستیم بازی مستقیم و بلند سایپایی ها را خنثی کنیم. فکر می کنم فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم و همه از نوع بازی ما لذت بردند. اگر شانس هم با ما یار بود می توانستیم گل های بیشتری به حریف بزنیم.

وی درباره اعتراض های مسئولان و بازیکنان سایپا به داوری مسابقه گذشته تاکید کرد: من نمی دانم چرا سایپایی ها اینقدر شلوغ می کنند. آنها از دقیقه یک بازی کنار زمین شلوغ می کردند و حالا با گذشت چند روز بازهم در رسانه ها این کارشان را ادامه می دهند. به خدا فوتبال ارزش این کارها را ندارد. ما خوب بازی کردیم و به حقمان رسیدیم.

هافبک پارس جنوبی همچنین گفت: اگر تیمی از داوری ضرر کرده باشد، پارس جنوبی است. من نمی دانم چرا سایپایی ها اینقدر معترض هستند. داور در دقیقه 30 و در حالی که یک بر صفر جلو بودیم گل سالم ما را قبول نکرد. اگر آن دقیقه بازی دو بر صفر می شد شرایط قطعا خیلی فرق می کرد. از طرف دیگر در دقیقه 47 خطای محرز روی خود من در محوطه جریمه گرفته نشد. بازیکن سایپا قطعا روی من پنالتی کرد اما هیچ اعتراضی بعد از بازی در رسانه ها انجام ندادیم، چون اعتقاد اعضای تیم ما این است که باید احترام داوران را حفظ کنیم و اجازه بدهیم آنها با آرامش کارشان را دنبال کنند.

گودرزی در پایان افزود: دوستان قبول کنند که ضعیف تر بوده و باخته اند. دیگر این کارها برای چیست؟ البته شاید می خواهند تمرکزمان را بهم بزنند اما ما اسیر این مسائل نمی شویم و اتفاقات خوب و بد سایپا را فراموش کردیم. تمرکز ما روی بازی با نساجی است و دیگر به موضوعاتی که گذشته فکر نمی کنیم. انشاالله بتوانیم در حضور هواداران خوبمان یک برد شیرین دیگر به دست بیاوریم و اندوخته مان را افزایش بدهیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان