تاریخ انتشار: 1396/07/02 20:50
کد خبر: 181256

محکومیت طیبی و القطر، مثل طارمی و پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد در انتظار اعلام حکم فیفا درباره محمد طیبی هستند؛ حکمی که احتمالا شبیه به محرومیت مهدی طارمی خواهد بود.
محکومیت طیبی و القطر، مثل طارمی و پرسپولیس
موضوع جدایی محمد طیبی از تیم پارس جنوبی یکی از اتفاقات عجیب فوتبال ایران بود. کاپیتان سابق استقلال خوزستان بعد از عقد قرارداد با پارس جنوبی و حضور در تمرینات و اردوهای این تیم، ناگهان با تیم القطر قرارداد امضا کرد و موجبات ناراحتی مسئولان باشگاه پارس جم را فراهم آورد. پس از قطعی شدن حضور طیبی در قطر، پارس جنوبی با تنظیم نامه‌ای شکایت خود از طیبی را به فیفا ارسال کرد.
 
این روزها که موضوع محرومیت طارمی و پرسپولیس داغ شده است، خیلی‌ها پرونده طیبی را با طارمی مقایسه می‌کنند که البته مقایسه درستی هم محسوب می‌شود. طیبی با وجود عقد قرارداد با باشگاه ایرانی به قطر رفته و قرارداد دیگری منعقد کرده و حالا مسئولان پارس جنوبی امیدوار هستند با وجود محرومیت طارمی، غرامتی نیز به آن ها پرداخت شود.
 
بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در این خصوص گفت: «بعد از نامه‌ای که به فیفا ارسال کردیم، آنها از ما توضیحاتی خواستند که ارائه کردیم. دیگر خبری نشد و منتظر هستیم تا رای نهایی در این خصوص صادر شود.»
 
وی درباره شباهت این پرونده با پرونده مهدی طارمی و ریزه اسپور تاکید کرد:‌«منم در جریان ریز این موضوع نیستم اما شباهت وجود دارد. به هر حال ما امیدوار هستیم،‌ فیفا حکم را هرچه سریعتر در این خصوص صادر کند.» 
 
مدیرعامل پارس جنوبی درباره احتمال پرداخت غرامت توسط طیبی به این باشگاه عنوان کرد: «ما استقبال می‌کنیم و باید این اتفاق بیفتد.»
 
رضاییان در پایان افزود: «همانطور که گفتم فعلا خبر خاصی نیست و منتظر هستیم تا رای نهایی صادر شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqg9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/برزیلی ها در راه نصف جهان/ استقلالی ها شنبه ثبت می کنند/ طارمی به سوپرجام نمی رسد