//
کدخبر: ۲۱۵۱۴۹ //

وقتی "رمز موفقیت برانکو در پرسپولیس" بلای جانش در الاهلی شد

مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان با اظهار نظری که بر زبان آورد از رمز ناکامی برانکو در این تیم سخن به میان آورد؛ رمزی که دلیل اصلی موفقیت او در پرسپولیس بود.

وقتی "رمز موفقیت برانکو در پرسپولیس" بلای جانش در الاهلی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس با هدایت برانکو روزهای درخشانی را در فوتبال ایران سپری کرد. سرخ پوشان سه قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر ایران به دست آوردند و یک بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردند. یکی از دلایل اصلی موفقیت برانکو در پرسپولیس بدنسازی بسیار خوبی بود که او برای بازیکنان در نظر می‌گرفت.

تمرین های بدنسازی پیش از فصل مارکو حسابی صدای بازیکنان پرسپولیس را درمی آورد و البته آنها را برای یک فصل طولانی آماده می‌کرد اما این تاکتیک در فوتبال عربستان جواب نداد چرا که شیخ نشینان حوزه خلیج فارس اصلا صبور نیستند و مانند تیم های ایرانی با مربیان خود برخورد نمی‌کنند و تجربه برانکو در الاهلی به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد.

مربی که در فوتبال ایران و آسیا تا این اندازه  خوب کار و جام به دست آورد در الاهلی عربستان تنها 5 بازی به او فرصت داده شد و از کار برکنار شد. بسیاری رمز موفقیت برانکو را تمرینات بسیار خوب پیش از فصل می دانند که مارکو آنها را برای بازیکنان در نظر می‌گرفت اما همین سیستم برانکو و دستیارانش که رمز موفقیت او در پرسپولیس بودند بلای جان او در فوتبال عربستان شد.

عمر السومه مهاجم سوریه ای الاهلی با اظهار نظری که بعد از جدایی برانکو بر زبان آورد به خوبی رمز ناکامی این مربی کروات را فاش کرد، البته همین رمز ناکامی برانکو در الاهلی راز موفقیت او در پرسپولیس بود.

او گفت: در دوران برانکو فقط تمرینات بدنی داشتیم و الان سه روز بعد از جدایی این مربی تمرین تاکتیکی می‌کنیم و همه چیز خوب است.

این انتقاد السومه واکنش برانکو را هم به دنبال داشت و تاکید کرد که اگر در الاهلی به او فرصت می دادند ثمره این تمرین های بدنی سخت را می دیدند اما او فکر این را نمی‌کرد که در عربستان هرگز به مانند ایران به او فرصت داده نمی‌شود و با هر تصمیمی که او می‌گرفت موافقت نخواهد شد.

برانکو با جدایی از پرسپولیس و انتخاب الاهلی دست به اشتباه بزرگی زد؛ اشتباهی که پروفسور بادانش و جنتلمن سرخ پوش خیلی زود تاوان آن را پس داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان