//
کدخبر: ۲۱۴۹۶۱ //

اعتراف والورده پس از شکست بارسلونا

سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل گرانادا به بازی بد تیمش اعتراف کرد.

اعتراف والورده پس از شکست بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته پنجم لالیگا با دو گل مغلوب گرانادا شد. ارنستو والورده پس از بازی ضعیف تیمش اظهار کرد: ممکن است گل زود هنگام حریف روی بازی اثر گذاشته باشد. ما در بازی‌های خارج از خانه بد هستیم. تیم حریف اجازه کار به ما نداد. در چنین شرایطی دروازه‌مان برای دومین بار باز شد. در دیدارهای خارج از خانه خوب بازی نمی‌کنیم. خوب نبودیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: ما در محوطه جریمه حریف قدرت لازم را نداشتیم. به‌خصوص در ۱۸ قدم. دی یانگ و سرخی روبرتو از فشار خارج شدند اما در محوطه جریمه حریف دقت لازم را نداشتیم. باید در این زمینه بهتر شویم.

سرمربی اسپانیایی افزود: همیشه نسبت به هر اتفاقی احساس مسوولیت می‌کنید. بازیگران، بازیکنان هستند. آن‌ها پیروز می‌شوند و شکست می‌خورند. با این حال من نسبت به اتفاقی که می افتد احساس مسئولیت می کنم. می توانید شکست بخورید با پیروز شوید اما زمانی که شکست می خورید باید شایسته پیروزی باشید اما ما برابر گرانادا شایسته پیروزی نبودیم.

اکنون بارسلونا بدترین خط دفاعی را در لالیگا به نام خود اختصاص داده است. والورده در این رابطه اظهار کرد: از این آمار اطلاعی ندارم و با نتایجی که در سال های اخیر کسب کردیم متفاوت است. حریف به اندازه کافی ما را آزار داد اما ما هم خوب نبودیم.

سرمربی بارسلونا در پایان گفت: گرانادا تیم برتر زمین بود. زمانی که بازی را آنالیز کنید متوجه برتری شان در زمینه‌های مختلف خواهید شد. این تیم شرایط را برای ما خیلی سخت کرد و بدترین زمان ممکن به ما ضربه زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان