تاریخ انتشار: 1398/06/31 09:27
کد خبر: 87159

رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

برخلاف گفته کالدرون مبنی بر نداشتن سورپرایز در دربی 90 به نظر می‌رسد شاهد تغییراتی در ترکیب اصلی این تیم هستیم.
رونمایی از ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

پرسپولیس باید در حساس‌ترین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر و در هفته چهارم رقابت‌ها از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود. کالدرون که در این بازی اولین دربی خود را تجربه می‌کند و البت خودش گفته سورپرایزی برای این دیدار در ترکیب تیمش ندارد ولی او چند تغییر نسبت به دیدار با صنعت نفت خواهد داشت که بازگشت بیرانوند و البته وحید امیری به ترکیب اصلی است.

 

بیرانوند

محرومیت پر حرف و حدیث او تنها یک جلسه بود و این نشان از مجوز بازی در دربی برای گلر ملی‌پوش پرسپولیس داشت. هنوز خیلی از استقلالی‌ها به این حکم معترض هستند ولی به هر حال کالدرون می‌تواند از گلر اول تیمش در این دیدار سود ببرد. بیرانوند هفتمین دربی خودش را تجربه می‌کند 2 مساوی، 2 شکست و 2 پیروزی حاصل کار او در دیدارهای پیشین بوده است.

 

محمد انصاری

بعد از بهبودی کامل به ترکیب اصلی برگشته و جای نادری را در دفاع چپ سرخپوشان گرفته است. انصاری باید مقابل جناح راست استقلال که قدرتمندتر از جناح مقابلش است ایستادگی کند و اگر موفق باشد می‌تواند تاثیر زیادی در برتری یا حداقل نباختن تیمش در دربی داشته باشد. او هشتمین دربی خود را تجربه می‌کند و 2 تساوی، 2 باخت و 3 برد حاصل کارش در دربی‌های قبلی است.

 

شجاع خلیل‌زاده

مصدومیت نابهنگام او پرسپولیسی‌ها را نگران کرده بود ولی در نهایت توانست به هر شکل ممکن خودش را به این بازی برساند تا در نبود سیدجلال حسینی، غیبت او باعث نشود دست کالدرون در خط دفاع خالی‌تر از همیشه باشد. شجاع در نبود کاپیتان سرخپوشان رهبر خط دفاع این تیم هم محسوب می‌شود و روی او حساب ویژه‌ای در دربی باز کرده‌اند.

او پنجمین دربی را تجربه می‌کند و یک تساوی، دو برد و یک شکست حاصل 4 دربی قبلی او بوده است.

 

محمدحسین کنعانی‌زادگان

زوج او و خلیل‌زاده در بازی با صنعت نفت هم عملکرد خوبی داشت تا خیال کالدرون کمی راحت باشد و از نبود سیدجلال نگرانی زیادی نداشته باشد. هرچند تجربه کاپیتان سرخپوشان وزنه مهمی در دربی برای پرسپولیس بود و نبودش خلا بزرگی در این تیم ایجاد می‌کند. کنعانی‌زادگان با گلزنی در بازی نفت انگیزه و روحیه خوبی هم در این دیدار دارد. او نخستین دربی خود را تجربه می‌کند.

 

مهدی شیری

به جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس رسیده و خودش را به عنوان یک دفاع راست معقول و مناسب جا انداخته است. او در نفوذها و کارهای دفاعی عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان دارد. این بازیکن دومین دربی‌اش را تجربه می‌کند و در بازی قبل توانست برتری را تجربه کند.

 

احمد نوراللهی

در نبود کامیابی‌نیا وظیفه سنگینی به عنوان هافبک دفاعی پرسپولیس در دربی دارد و با وجود اینکه ویژگی‌هایش کاملاً تدافعی نیست و میل به حمله دارد باید مراقب نفوذ آبی‌ها هم باشد و به خط دفاع کمک کند.

نوراللهی هشتمین دربی را تجربه می‌کند و 4 برد، 2 تساوی و تنها یک شکست کارنامه خوب او در دربی‌ها بوده است.

 

وحید امیری

از روزهای اوجش فاصله داشت و همین موضوع او را به یک نیمکت نشین در ترکیب پرسپولیس تبدیل کرد ولی کالدرون روی تجربه او در این بازی حساب ویژه باز کرده و می‌تواند یکی از ستاره‌های تیمش مقابل استقلال باشد.

امیری 3 دربی پیش از این در کارنامه دارد که یک برد و دو شکست حاصل آن بوده است.

 

مهدی ترابی

یکی از دو گل پرسپولیس در 3 دیدار گذشته را ترابی به ثمر رسانده و از بهترین‌های تیمش تا اینجای فصل بوده است و امید زیادی به درخشش او در دربی 90 می‌رود. او یک دربی پیش از این تجربه کرده و توانسته به برتری برسد.

 

سیامک نعمتی

نعمتی آچار فرانسه این روزهای پرسپولیس است و در پست‌های مختلف می‌تواند برای تیمش به میدان برود و با توجه به حضور ترابی و امیری در ترکیب به نظر می‌رسد پشت مهاجمین قرار خواهد گرفت. نعمتی سومین دیدار خود را تجربه می‌کند و یک برد و یک تساوی حاصل کار او در دو دیدار قبل بوده است.

 

علی علیپور

این روزها زیر فشار شدید‌ترین انتقادها قرار دارد و اخبار مربوط به جدایی او در هفته‌های قبل و پیش از شروع فصل باعث شده هواداران پرسپولیس گمان کنند دل علیپور با تیم نیست و ناکامی در گلزنی در 3 دیدار گذشته هم مزید بر علت شده تا علیپور بیشتر از همیشه تحت فشار باشد. او در دربی فرصت ویژه دارد تا دروازه استقلال را باز کرده و هم با زدن یکی از مهم‌ترین گل‌هایش فشار انتقادات را کاهش دهد و هم به برتری تیمش کمک کند.

او پیش از این 9 دربی تجربه کرده و با تجربه ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس در دیدار امروز است و 4 برتری، 3 تساوی و دو شکست حاصل این 9 دیدار بوده است.

 

جونیور براندائو

او هم وضعیتی بهتر از علیپور ندارد و این روزها زیر تیغ شدید‌ترین انتقادات قرار گرفته است و دربی فرصت خوبی برای نشان دادن شم گلزنی و توانایی‌هایش است تا با زدن گل در آن یک شبه به قهرمان سرخ‌ها تبدیل شود. براندائو اولین دربی خود را تجربه می‌کند و تا حدودی برای حریفان هم ناشناخته است و می‌تواند سورپرایز ویژه دربی باشد.

 

100

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kgxxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمام بلیت های دربی فروخته شد