//
کدخبر: ۲۱۴۸۹۸ //

پیش بینی آقای گل سابق پرسپولیس از نتیجه دربی ۹۰

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم در دربی نود نباید به شرایط حریف‌شان در جدول توجه کنند.

 پیش بینی آقای گل سابق پرسپولیس از نتیجه دربی 90
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد پیوس درباره وضعیت پرسپولیس پیش از دربی نود، گفت: شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. تیم در هفته‌های اخیر توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با دو پیروزی جایگاه خوبی در جدول داشته باشد. البته پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور هم عملکرد خوبی داشت و می‌توانست پیروز میدان باشد اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تیم شکست خورد. با این حال در سه بازی اخیر، کالدرون نشان داده تاثیر مثبتی در تیم دارد و توانسته هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد کند.

 او در ادامه درباره عملکرد علی علیپور در سه بازی اخیر هم گفت: علیپور مهاجم بسیار خوبی است و نشان داده اگر فرصت خوب به دست بیاورد، به گل تبدیل می‌کند. او اگر در سه هفته اخیر هم نتوانسته انتظارات را پاسخ بدهد، به خاطر این است که تازه لیگ شروع شده و باید زمان بگذرد تا بازیکنان به هماهنگی مطلوبی برسند. ما در دیدار برابر صنعت نفت دیدیم علیپور دوندگی زیادی داشت اما فرصت‌ها گل نشد و در نهایت هم کنعانی‌زادگان به عنوان یک مدافع گلزنی کرد.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره غیبت سید جلال حسینی در دربی نود هم گفت: نبود سید جلال حسینی تاثیر گذار است اما قطعا مدافعانی هم‌چون کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

پیوس در ادامه در پاسخ به این سوال که شرایط استقلال در جدول خوب نیست و همین موضوع می‌تواند کار را برای پرسپولیس آسان کند، گفت: دربی یک بازی خاص است. همیشه قبل از این دیدار می‌گویند بازی سه امتیاز دارد اما به نظر من این‌گونه نیست. دربی بازی بسیار مهمی است که فقط به سه امتیاز خلاصه نمی‌شود. این بازی به گونه‌ای است که نمی‌شود فقط به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه کرد. بازیکنان پرسپولیس بدون توجه به شرایط حریف در جدول، فقط باید تلاش کنند در این بازی پیروز شوند و نباید اجازه بدهند حواشی تمرکزشان را برهم بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان