تاریخ انتشار: 1398/06/30 19:35
کد خبر: 87219

خوشه طلایی ساوه2-1 رایکا بابل؛ کامبک شیرین شاگردان عاشوری/ نجفی و حسرت فرصت از دست رفته

دیدار تیم های خوشه طلایی ساوه و رایکا بابل در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال شکور در نهایت با نتیجه 2بر1 به سود ساوه ای ها به پایان رسید تا آنها هم چنان در صدر جدول قرار داشته باشند.
خوشه طلایی ساوه2-1 رایکا بابل؛ کامبک شیرین شاگردان عاشوری/ نجفی و حسرت فرصت از دست رفته

در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم خوشه طلایی ساوه و رایکا بابل به مصاف هم رفتند که در نهایت و بعد از 90 دقیقه تلاش، تابلو نتایج حکایت از پیروزی شاگردان محسن عاشوری داد، تا ساوه ای ها با 14 امتیاز و همراه به مس رفسنجان در صدر جدول تا پایان هفته ششم قرار بگیرند.

 تیم های خوشه طلایی و رایکا بابل در حالی به مصاف هم رفتند که در شرایطی کاملا متفاوت پا به هفته ششم گذاشته بودند، از یک سو عاشوری و شاگردانش با 11 امتیاز در صدرجدول قرار داشتند و از سویی دیگر نجفی به همراه بازیکنانش با کسب 3 امتیاز در رده چهاردهم بودند که جایگاهی بسیار متفاوت به رقیب بود.

شاگردان مهران نجفی در این بازی در ابتدا توانستند توسط امین رضایی به گل دست یابند تا امیدوار به کسب نتیجه دلخواه در این بازی سخت باشند اما این پایان راه نبود و محسن عاشوری و شاگردانش که به خود باوری رسیده اند، با دو گلی که توسط ، اکبر صغیری و شاهرخ غلام رضا پور به ثمر رساندند، با یک کامبک دلنشین به سه امتیاز شیرین این بازی رسیدند تا هم چنان برای دومین هفته متوالی در صدر جدول قرار داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7jmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روند رو به رشد شاگردان عاشوری/ رایکا هم چنان در حسرت پیروزی
خوشه طلایی ساوه- رایکا بابل؛