//
کدخبر: ۲۱۴۴۹۰ //

خرید جدید کالدرون در ترکیب پرسپولیس در دربی

جونیور براندائو در ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال در شهرآورد ۹۰ بازی خواهد کرد.

خرید جدید کالدرون در ترکیب پرسپولیس در دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران درحالی قرار است، یکشنبه هفته آینده (۳۱ شهریور ۱۳۹۸) در ورزشگاه آزادی برگزار شود که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند تا بتوانند در جدول رده بندی لیگ صعود چند پله‌ای داشته باشند. جونیور برندائو مهاجم برزیلی سرخپوشان که در دیدار با صنعت نفت حضور داشت، نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد، اما کالدرون بیان کرد که این بازیکن نیاز به زمان دارد و به همین دلیل رو در روی استقلال بازی خواهد کرد.

جونیور برندائو ۲۴ ساله که سابقه حضور در تیم‌های برزیلی و بلغارستانی را دارد، زوج علیپور در خط حمله است تا مقابل خط دفاعی آبی پوشان بازی کند. او رو در روی برزیلی‌های ایران عملکرد ضعیفی ارائه کرد و حتی یک شوت به چارچوب هم در کارنامه خود ثبت نکرد.

در تاریخ شهرآورد مهاجمانی نظیر ترائوره و ایمون زاید هستند که با پیراهن پرسپولیس دروازه استقلال را باز کرده اند و حالا جونیور می‌خواهد نامش را وارد تاریخ شهرآورد‌ها کند.

تقابل استقلال و پرسپولیس در شهرآورد ۹۰، یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و باید دید برنده این دیدار چه تیمی خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۴۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان