تاریخ انتشار: 1396/06/31 14:07
کد خبر: 181702

غیبت این بازیکن می تواند به ضرر پرسپولیس باشد/پرسپولیس قهرمان آسیا می شود!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم ابزار لازم برای غلبه بر الهلال عربستان را دارد.
غیبت این بازیکن می تواند به ضرر پرسپولیس باشد/پرسپولیس قهرمان آسیا می شود!

محمد پنجعلی در مورد نتایج اخیر پرسپولیس و از دست دادن 5 امتیاز در 2 بازی گفت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس و استقلال چند برابر انگیزه دارند. بازیکنان پیکان هفته پیش دوندگی بالایی داشتند و من این دوندگی را در بازی‌های قبل از این تیم ندیده بودم. سپاهان هم که در زمین خودش بازی می‌کرد ولی پرسپولیس تیم برتر بود و می‌توانست برنده شود.

پنجعلی ادامه داد: چنین نتایجی می‌تواند برای آینده یک تجربه باشد. قرار نیست تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، بدون شکست به این عنوان دست پیدا کند. الان هم مهم این است که پرسپولیس خیلی خوب ریکاوری کند و برای بازی با الهلال آماده شود.

پنجعلی در مورد تقابل پرسپولیس با الهلال در نیمه نهایی لیگ آسیا گفت: پرسپولیس ابزار شکست دادن الهلال را دارد ولی باید مقابل این تیم بسیار با حوصله و باهوش فوتبال بازی کنیم. این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم به این عنوان دست پیدا کند.

پنجعلی در مورد غیبت سیدجلال حسینی در چند ماه اخیر گفت:‌ سیدجلال یک فوتبالیست پخته و تاثیرگذار است که مطمئنا غیبت او می تواند به ضرر پرسپولیس باشد. با این حال پرسپولیس نیمکت بسیار خوبی دارد و شما می بینید که معمولا اکثر تعویض های برانکو جواب می دهد. مطمئنا اضافه شدن حسینی شرایط پرسپولیس را بهتر خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p76e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان و ذوب آهن جایگزین پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا