تاریخ انتشار: 1398/06/28 23:12
کد خبر: 87423

لیگ اروپا| آرسنال به برتری رسید و لاتزیو شکست خورد

۲ تیم بزرگ قاره سبز در گام اول خودشان در لیگ اروپا نتایج متفاوتی به دست آوردند.
لیگ اروپا| آرسنال به برتری رسید و لاتزیو شکست خورد

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با برتری آسان و شکست لاتزیو آغاز شد. در بازی گروه ششم، آرسنال در خانه اینتراخت فرانکفورت به برتری آسان 3 - صفر دست یافت و گام اول را محکم برداشت. ویلوک در دقیقه 38، ساکا در دقیقه 85 و اوبامیانگ در دقیقه 88 برای آرسنال گلزنی کردند. ضمن اینکه «کور» از اینتراخت فرانکفورت در دقیقه 79 از بازی اخراج شد.

در دیگر بازی این گروه، استاندارد لیژ یک 0- صفر ویتوریا گیمارش را برد.

 در بازی گروه پنجم، لاتزیو در نهایت ناباوری در زمین کلوژ 2 - یک شکست خورد. باستوس در دقیقه 25 لاتزیو را پیش انداخت اما دیاک در دقیقه 41 از روی نقطه پنالتی و عمرانی در دقیقه 75 نتیجه را به سود تیم رومانیایی تغییر دادند. در دیگر بازی این گروه، رن و سلتیک به تساوی یک - یک رسیدند.

 در سایر بازی‌ها در گروه اول، دودلانژ در خانه آپوئل نیکوزیا به برتری 3-4 رسید و سویا در خانه قره‌باغ 3- صفر پیروز شد. در گروه دوم، کپنهاگن یک - صفر لوگانو را از سر راه برداشت و دیناموکیف با همین نتیجه از سد مالمو گذشت. در گروه سوم، بازل 5 - صفر کراسنودار را از سر راه برداشت و ختافه یک - صفر ترابزون را با شکست بدرقه کرد. در گروه  چهارم لاسک یک - صفر روزنبرگ را شکست داد و آیندهوون 2-3 اسپورتینگ لیسبون را برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpjya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا 2020 + فیلم