//
کدخبر: ۲۱۴۴۰۰ //
استراماچونی: 110 درصد برای دربی آماده هستیم

فرقی نمی‌کند سه بازی قبلی چه کردیم، باید پرسپولیس را ببریم

استراماچونی که در سه هفته ابتدایی نتوانسته به نتایج مطلوبی با آبی‌ها دست یابد، اکنون از آمادگی تیمش برای دستیابی به پیروزی در دربی خبر می‌دهد.

 فرقی نمی‌کند سه بازی قبلی چه کردیم، باید پرسپولیس را ببریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی ایتالیایی استقلال اکنون در حساس‎ترین جدال فصل قرار دارد و امیدوار است با پیروزی در دربی، به ناکامی سه هفته اخیرش تیمش در کسب پیروزی خاتمه دهد.

استراماچونی در حاشیه تمرین امروز تیمش که در انقلاب برگزار شد، درباره شرایط این تیم گفت: ما تلاش می‌‌کنیم 110 درصد آماده باشیم و می‌دانم که بازی یکشنبه یکی از بزرگترین دربی‌های دنیا است.

وی با اشاره به مصدومیت دیاباته و قائدی گفت: متأسفانه در بازی گذشته دو بازیکنمان را از دست دادیم، ولی امیدوارم با شرایط خوبی پا به دربی بگذاریم.

استراماچونی در واکنش به سوالی درباره شرایط استقلال طی سه هفته ابتدایی لیگ و تاثیر آن در نتیجه و عملکرد آبی‌ها در دربی گفت: اگر ما 9 امتیاز داشته باشیم یا یک امتیاز فرقی نمی‌کند، ما باید دربی را ببریم و این نتیجه تأثیری رو بازی‌های ما ندارد. ما می‌دانیم پرسپولیس تیم خوبی است، ولی ترسی از آنها نداریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که برنده شویم.

سرمربی ایتالیایی با اشاره به روحیه و انگیزه شاگردانش گفت: ما روی این بخش باید زیاد کار کنیم، چون تیم ما نسبتاً جوان است. پرسپولیس فقط یک تغییر در تیمش داشته، ولی ما تغییرات بسیار زیادی داشتیم، اما باید روی نقاط ضعف و قوتمان زیاد کار کنیم.

استراماچونی در پایان با پاسخی روشن به کنجکاوی خبرنگاران برای تغییرات احتمالی این تیم در دربی با توجه به مصدومان استقلال گفت: اگر به من احترام بگذارید و اجازه بدهید من این موضوع را نگویم چون حتی اگر تغییرات هم داشته باشیم آن را نمی‌توانم در اینجا به شما بگویم. اجازه بدهید در کنفرانس خبری توضیحات بیشتری خواهم داد چون تیمم درحال تمرین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۴۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان