//
کدخبر: ۲۱۴۲۶ //

آقای شماره یک به تیم ملی والیبال باز می گردد؟

افشاردوست گفت: اینکه در آینده شهرام محمودی می‌تواند به تیم ملی برگردد یا خیر جزو اختیارات کولاکوویچ است به نظر این مربی بستگی دارد اما به هر حال محمودی جزو سرمایه‌های والیبال ما است

 آقای شماره یک به تیم ملی والیبال باز می گردد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود افشاردوست در خصوص پاسخ منفی شهرام محمودی به کولاکوویچ برای حضور در تیم ملی والیبال اظهار داشت: ما در توافقی که با کولاکوویچ داشتیم اختیار تام به او داده‌ایم که بازیکنان مورد نظرش را به تیم ملی دعوت کند. کولاکوویچ از شهرام محمودی برای حضور در تیم ملی دعوت کرد اما محمودی به خاطر مصدومیتی که داشت از حضور در تیم ملی انصراف داد.

 

وی ادامه داد: کولاکوویچ حتی به محمودی پیشنهاد داد فیزیوتراپی و مراحل درمانی خود را در اردوی تیم ملی انجام دهد تا هر زمان که شرایطش بهتر شد در تیم ملی بازی کند اما باز هم محمودی این پیشنهاد را نپذیرفت. حالا اینکه در آینده شهرام محمودی می‌تواند به تیم ملی برگردد یا خیر جزو اختیارات کولاکوویچ است به نظر این مربی بستگی دارد اما به هر حال محمودی جزو سرمایه‌های والیبال ما است و افتخارآفرینی‌های زیادی داشته است و ارزش زیادی برای ما دارد.

 

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص مصاحبه پیمان اکبری علیه ولاسکو تصریح کرد: من نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. هم مصاحبه اکبری و هم مصاحبه شهنازی را خواندم و به نظر من هر 2 اشتباه کردند. چون همه باید به فکر تیم ملی باشیم. وقتی منافع ملی در پیش باشد نباید به یکسری از مسائل پرداخته شود.

 

افشاردوست افزود: امیدوارم چنین مصاحبه‌هایی انجام نشود و همه باید در خدمت تیم ملی باشند. اکبری هم نقطه نظرات خودش را درباره ولاسکو گفت و خودش هم می‌داند که باید به فکر منافع تیم ملی باشد. به هر حال ولاسکو بخش مهمی از تاریخ والیبال ما بود و به تیم ملی و بازیکنان ما کمک زیادی انجام داد اما دوران او تمام شده و باید به فکر آینده باشیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا سعید رضایی به عنوان مترجم کولاکوویچ در تیم ملی حضور دارد، گفت: به هیچ عنوان سعید رضایی مترجم کولاکوویچ نیست و به عنوان دستیار در تیم ملی فعالیت می‌کند اما با توجه به این که به زبان انگلیسی مسلط است در ترجمه به سرمربی تیم ملی کمک می‌کند.

 

دبیر فدراسیون والیببال در پایان خاطنشان کرد: تیم ملی والیبال برای برگزاری مسابقات دوستانه، به کشورهای مونته‌نگرو، لهستان و اسلوونی خواهد رفت.

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان