//
کدخبر: ۲۱۴۱۹۰ //
والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ - تهران

پیروزی شاگردان کولاکوویچ در ست نخست برابر هند

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی مرحله دوم دور گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا مقابل هند صف آرایی کرد.

پیروزی شاگردان کولاکوویچ در ست نخست برابر هند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی والیبال ایران امروز چهارشنبه در دومین بازی از دیدار خود در مرحله دوم گروهی قهرمانی آسیا به مصاف تیم ملی هند رفت. بازی با تاخیر بیست دقیقه ای از ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه شروع شد چرا که بازی قبل از تیم ملی با پنج ست به طول انجامید.

ایگور کولاکوویچ در شروع بازی تیم ملی را با ترکیب فرهاد قائمی، محمد موسوی، علی شفیعی، پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار، جواد کریمی و محمدرضا حضرت پور روانه زمین کرد.

ست نخست؛

نخستین امتیاز در این ست برای ایران به دست آمد و تا امتیاز ۲ پیش بود در ادامه هندی دقایقی از بازی با نتیجه ۴ بر ۳ تیم برتر زمین شدند اما آبشارهای اسفندیار و دفاع های بی نقص محمد موسوی اجازه پیش روی بیش تر را از هندی‌ها گرفت تا نخستین تایم استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۴ شاگردان کولاکوویچ همراه شود. هند حرفی برای گفتن در این ست نداشت و ملی پوشان ایران با زدن سرویس و دفاع بی نقص تمرکز حریف را به هم ریختند و دومین تایم استراحت فنی را نیز با برتری ۱۶ بر ۱۰ پیروزی نزد سرمربی رفتند. در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران به پایان رسید.

بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای ۲۲ تا ۳۰ شهریور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار می شود. تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت‌ها با پیروزی مقابل تیم‌های سریلانکا و قطر و شکست برابر استرالیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله دوم مسابقات شد و امروز مقابل چین صف آرایی کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله دوم با تیم های چین، هند و استرالیا همگروه است. ملی پوشان ایران با استرالیا بازی نخواهند داشت چرا که طبق قوانین بازی ‌ها در این مرحله از مسابقات تیم‌هایی که در دور اول با هم در یک گروه قرار داشتند، در دور دوم با هم بازی نمی‌کنند و نتیجه بازی مرحله اول برای آن‌ها منظور خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان