//
کدخبر: ۲۱۴۱۲۳ //

واکنش سرپرست استقلال به اظهارات مدیرعامل نفت مسجدسلیمان

سرپرست تیم فوتبال استقلال نسبت به اظهارات مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست استقلال به اظهارات مدیرعامل نفت مسجدسلیمان
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد زرینچه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره اظهارات خلاف واقع مهران نصیریان مدیرعامل نفت مسجد سلیمان گفت: من بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان فقط برای اینکه به نوعی خونگرمی مردم مسجد سلیمان را جبران کرده باشم، درباره فحاشی تماشاگران بازی استقلال و نفت چیزی نگفتم و حتی این کار من باعث گلایه مندی هواداران استقلال هم شد. این فحاشی‌ها از طریق تلویزیون هم براحتی قابل شنیدن بود و من از مدیرعامل باشگاه نفت تعجب می‌کنم که چگونه از بیخ و بن منکر همه چیز شده است. پرتاب سنگ به اتوبوس بعد از بازی را هم که نمی‌دانم راجع به آن چه بگویم. 

وی افزود: ایشان بهتر است به جای صحبت در خصوص نتایج استقلال، به نور ورزشگاه شهید محمدی رسیدگی کنند و کاری کنند تا شرایط برگزاری یک مسابقه با کیفیت در آنجا فراهم شود. به هرحال حتی نماینده یگان ویژه هم در جلسه هماهنگی پیش از بازی گفت که این ورزشگاه آماده برگزاری بازی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۱۲۳ //
ارسال نظر
 
  • مسجدسلیمان

    باسلام خدمت کل مردم ایران هرچندکه فحاشی به تیم حریف دریک مسابقه غیرقابل دفاع است اماکاری عوض داره گلایه نداره برومسابقه های سال قبل لیگ که درازادی میزبان بودین روهم یه نگاهی بندازی ضررنمیکنی اقای زرین چه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان