//
کدخبر: ۲۱۳۸۸۳ //

در ستایش جانشین همیشه آماده بیرانوند

دروازه‌بان دوم پرسپولیس همیشه توانسته است گزینه قابل اعتمادی برای جانشینی علیرضا بیرانوند باشد.

در ستایش جانشین همیشه آماده بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

بوژیدار رادشوویچ در دیدار شب گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان توانست بار دیگر نقش پررنگی در پیروزی سرخپوشان پایتخت ایفا کند.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در حالی موفق به دومین کلین‌شیت برای پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر شد که در هر دو بازی علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت حضور نداشت تا دروازه بان همیشه ذخیره سرخ ها بی هیچ جنجال و حاشیه ای وارد ترکیب اصلی شده و به حفاظت از دروازه این تیم بپردازد.

رادو در حالی بدون هیچ حاشیه ای برای چهارمین فصل متوالی در پرسپولیس به کارش ادامه می دهد که تعداد بازی هایی که برای پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده ۲۱ بازی بوده که در بیشتر از ۵۰ درصد این بازی ها موفق به کلین شیت شده است.

رادو که در تمام مصاحبه هایش همچون سایر بازیکنان نیمکت نشین فوتبال دنیا از علاقه اش به حضور درون دروازه سرخپوشان صحبت کرده یادآور شده است که علیرضا بیرانوند را به عنوان برترین دروازه بان قاره آسیا قبول دارد اما با او رقابت می کند تا بتواند خودش را در شرایط ایده آل حفظ کند.

دروازه بان کروات پرسپولیس که با رفتن برانکو ایوانکوویچ از این تیم زمزمه هایی مبنی بر جدایی اش به گوش می رسید تصمیم حرفه ای گرفت و با ماندن در پرسپولیس به تعهد خود پایبند ماند تا سرخ ها در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نیز هیچ ترس و واهمه ای از محرومیت های غیر حرفه ای بیرانوند نداشته باشند.

پرسپولیس بدون بهترین بازیکن فصل گذشته رقابت های لیگ برتر در درون دروازه اش کلین شیت می کند تا کمتر هواداری به نبود بیرانوند فکر کند.

رادو با وجود عملکرد درخشان خود در بازی شب گذشته با صنعت نفت آبادان بار دیگر به نیمکت پرسپولیس دوخته می شود تا جای خود را به «شماره یک» پرحاشیه این روزهای پرسپولیس در دربی نودم پایتخت بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۸۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان